420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Micro Blinklys Micro Blinklys

Man ser mange Mc'er herinde også min egen snart med de små "micro" blinklys både dem til indbygning i kåber og dem som monteres med en meget kort monterings stang så blinklyset næsten kun lige kommer væk fra stellet...

Hvad siger loven egentlig til disse blinklys...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Micro Blinklys
  • #1   22. mar 2005 Hvis de er E mærket så et det ikke noget problem, men det er de ikke alle sammen, mine egne er ikke fordi pæren er orange, men dem med orange parabol er..

• #2   22. mar 2005 ok tak for svaret
    Kan dog ikke forstå at det ikke skulle værre lovligt med klart glas og gul pære..! med hvad ved jeg...

Dem jeg har bestilt er disse (link fjernet) med klart glas. Er der nogen som ved om de er lovlige at køre med..?

• #3   22. mar 2005 JO de er ganske lovligt. De er mærket E11. Har dem monteret i bag på min.

• #4   22. mar 2005 Ja de er gode nok, jeg ved nu heller ikke hvorfor at dem jeg har på ikke er lovlige, men det er vist noget med at de ikke er orange nok når de blinker, men dem han sælger i dag er med orange parabol og de er lovlige, og er E mærket...

• #5   23. mar 2005 Lars... Har lige modtaget dem og kan ikke finde emærket og dem jeg har fået er med orange pære.... hvor står dit E mærke mente at det skulle stå på glasset...

Jeg skrev til ham... og fik følgende svar...

De er i princippet ikke godkendt, idet de ikke er E-mærket. Jeg kender dog flere som har synet deres mc'er med dem.

og vil så rose ham for det hurtige svar men desværre ikke helt det jeg havde håbet på.....

Og til jer andre tak for de gode svar...

• #6   24. mar 2005 Hej.Mine er der et e11 mærket på glasset. Det er vist noget nye og gamle modeller. Fik min synet igår og de kiggede overhovedet ikk på om de var mærket eller noget

Kommentér på:
Micro Blinklys

Annonce