1.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

MT-07 Kobling/Bremse greb MT-07 Kobling/Bremse greb

Hey

Fruen vil gerne have nogle andre greb på hendes MT-07'er da hun har korte fingre og man ikke kan justere dem der er nu. Hun vil derfor gerne have nogen i Race Blue så de matcher resten af cyklen.

Nogen der har erfaringer med hvilke der kunne være gode? Kan se på Ebay at de kan koste alt fra 400 og op, her hjemme skal man af med omkring 1100 som min.

Det skal være den korte model, Race blue, men sort kan hun nok også overtales til

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MT-07 Kobling/Bremse greb
  • #1   30. jul 2017 Hvis sort kan gå an, hvad så med dem der er org.tilbehør? Jeg har den og synes da, de kan justeres ok tæt ind til styret.

• #2   30. jul 2017 Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/142346853865
    124kr. sendt til døren.

• #3   30. jul 2017 Det var billigt Joachim, måske næsten for billigt. Kan se de bliver sendt fra Kina, kommer der så ikke told og skidt på? Har du prøvet dem?

• #4   30. jul 2017 Jonas, har du et billede/link?

• #5   30. jul 2017 har dem på min mt'er, og havde dem også på min ktm'er. De fejler intet. Min kammerat købte de samme i England til 700kr. og det blev sku ikke bedre af;). Da det er over 80kr. er der en chance, for at du skal betale moms, men ikke told, da beløbet er under 1150kr. Personligt er mine pakker aldrig blevet taget i tolden. Det er nok store og tunge pakker de vælger først.

• #6   30. jul 2017 Okay, Ja dem fra England er sikkert lavet samme sted i sidste ende smiley

• #7   30. jul 2017 Har også haft et sæt på min bandit, fejler intet.

• #8   30. jul 2017 Det var det jeg mente;), mange, hvis ikke de fleste vare er produceret i Kina, og når de så kommer til de danske butikker, bliver der lige smidt 500 til 1000% oveni, og så bliver den meget bedre, efter dansk standard??

• #9   30. jul 2017 Fandt et par på ali-express til knap 80 kr til fruens mt07. Fin kvalitet. Under 80 kr er der ingen told/moms. Mener de var i valgfri farve.
    Fandt samme sted spejlforlængere, så man kan se andet en sine egne underarme.

• #10   30. jul 2017 Bare køb fra kina! Det spiller maks, og de kommer sikkert fra samme fabrik i sidste ende alligevel ???

• #11   31. jul 2017 Alle jeg kender der har skiftet grep, har købt på eBay fra Kina. Har også selv købt til 3 sæt (3 forskellige mc'er) de har aldrig fejlet noget, og kvaliteten i forhold til rizoma osv. er god.
    Eneste jeg vil sige er, huske at spænd skruerne efter. De er ikke spændt ret meget fra fabrikken, er min erfaring

• #12   31. jul 2017 Jeg har købt adskillige "Kina-greb" og generelt er kvaliteten fin, men de har det dog med at blive lidt triste i farven efter noget tid. Jeg har både haft nogle sorte der blev mere og mere grå efter nogle måneder og nogle i guld som blev mere og mere matte.
    At sige kvaliteten er samme som rizoma er nok en overdrivelse, men det er også tosset dyrt efter min mening. Her har de en del forskelligt: http://shop.the2wheels.com

Angående told er det efter hånden sådan lidt 50/50. Jeg oplever i større og større grad at tingene bliver taget i tolden i forhold til tidligere, men så længe det stadigt kan betale sig er det jo fint.

• #13   31. jul 2017 Rizoma er ikke = kvalitet det er = overbetaling smiley

Kommentér på:
MT-07 Kobling/Bremse greb

Annonce