{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Nyt kåbesæt {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har købt en kawa zzr600 som har nogle hærgede kåber, kan man finde nogen engelske sider eller lign med kåbesæt til sådan en?

Og et tillægsspørgsmål, hvis man bestilte fra ebay et sæt, er der så nogen som kender toldprisen på det? (Ca tal)
Gerne nogen som har prøvet at prøve.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt kåbesæt
  • #1   16. apr 2017 Aj, hvor sjovt den her tråd kommer op smiley ... Er det dig der har købt michael h´s zzr 600 så? Godt vi har det her forum så vi kan få ting og cykler på kryds og tværs af "bordet" smiley

• #3   16. apr 2017 Hej Vestergaard.

Ja, det er nemlig hans smiley

Ivan : Jeg kigger nærmere, tak

• #4   16. apr 2017 bare pas på for selvom du går på Ebay i England så er 50 % fra Kina og der er de første 87 kr told / momsfrit , ca op til 1000 kr er lille afgift og 187 kr til transporteren over 1000. så skal regnes , mange siger er aldrig har betalt afgift , af købt i kina 5 gange og har måtte betale hvergang , så det havde været billiger at købe herhjemme smiley

• #5   16. apr 2017 Tillykke med den smiley Nu ved jeg jo ikke hvordan med dine kåbedele, hvordan eller hvor meget de er ødelagt. men hvis de er intakte, altså ikke revnet eller knækket, men bare ridsede kunne du jo evt tage klistermærker og div emblemer af, slibe det ned og spartle dybe ridser ud og evt betrække hele cyklen med folie... Bare en tanke, du måske ikke havde tænkt smiley Du kan checke min gsxr, den har jeg selv folieret , ikke fordi den fejlede noget i kåbedelene eller tank, men fordi jeg gerne selv ville give den det look som jeg synes er fedt og råt smiley

• #6   16. apr 2017 Tak Tak!

Ja det også en fin tanke.
    Den skal ha folie når det er smiley
    Men desværre flækkede flere steder, måske jeg bare forstærker det bagpå med måtte og får det repareret istedet.

Det var egentlig mere hvis man ku få noget lign. det på ebay, til 2600,- så var spørgsmålet om man gad rode i det.

Hvad gjorde du ved din tank da det var?
    På den her, er decals under klarlakken smiley
    Var det også det på din?

• #7   16. apr 2017 Ja..... Jeg skrabede det af, pudsede det, spartlede ud og sleb til igen smiley Men du kan jo lade dem blive, så vil de virke som imprægneret i folien... Jeg har selv med vilje skåret "68" i folie ud bag på min cykel, lagt carbon henover så det virker imprægneret smiley

• #8   16. apr 2017 Eller rettere på siden af bagenden, begge sider....

• #9   16. apr 2017 Ja, det ku jeg selvfølgelig gøre.
    De er bare ikke så markeret, så tvivler på jeg får den helt store effekt ud af det smiley

• #10   16. apr 2017 Jeg købte en kina kåbe i oktober 2016.

Regningen blev som følger:
    Kåbesæt US$ 340,00
    Shipment US$ 68,00
    I alt DKK 2.816,98

Told DKK 100,00
    Importmoms DKK 706,00
    Håndteringsafgift DKK 160,00
    I alt til betaling(DKK) 966,00

Så det kom ialt til at koste DKK 3.782,98

• #11   16. apr 2017 Det er jo også det fede ved det... Man ser også først mit 68 når du står helt tæt på cyklen og checker den ud.. Detaljer smiley Men igen, det koster også godt med basører at foliere, så det afhænger jo nok mest af hvad man er til og helst vil med cyklen.... For mig handlede det om at få lige netop det design jeg ville have, og samtidig med den tanke, at jeg kan reperere det nemt hvis der skulle komme skrammer og ridser, og til sidst hvis jeg skulle komme på andre tanker igen, så er det bare at pille det af og lave andet design smiley

• #12   16. apr 2017 Simon :

Hvordan var pasformen på det så? smiley

Vester :

Du har bare større effekt bagpå da det er noget du har sat på, da du foliere ovenpå så har en kant der gør tallene noget mere markeret.
    Her på tanken, er det under klarlak og = glat
    Det er kanten på bogstaver og tal der gør man lige ser det lidt mere.
    Får folie billigt og ka lave det selv, så det ikke den største udgift her smiley

Men ja, præcis det er det gode ved det.
    Ang din tank, hvordan holder folien dér?
    Både ved knæ og tankdæksel? Mht. dampe fra benzin, det holder fint i kant?

• #13   16. apr 2017 Ja det sidder fint, bare du husker at bruge primer til at pensle kanterne med inden du varmer folien på ved kanterne (pensel lige inden du når til kanterne, ca 2 minutter før folie påføringen) smiley Og det samme med benzindæksel kanten... Og der er ingen probs med benzin på folien....

• #14   16. apr 2017 Hvad er det for en såkaldt primer du omtaler? smiley

• #15   16. apr 2017 Denne her smiley kanon god binder smiley

profilbillede
  • #16   16. apr 2017 Pasformen var glimrende, men det kan du ikke rigtig bruge til noget..

• #17   16. apr 2017 Tak, billede gemt !

Simon : Hva mener du? smiley

• #18   16. apr 2017 Hvis du ender med at bestille varer udenfor EU, kan du beregne told og moms her smiley

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• #19   16. apr 2017 ahhh fedt redskab Jens..
    Den er li bogmærket smiley

• #20   17. apr 2017 Fordi det svinger meget fra producent til producent og model til model.
    Det er lidt ligesom at spille i lotteriet..

Kommentér på:
Nyt kåbesæt

Annonce