{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

upside down forgaffel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg har en efterspørgsel på noget styling til min vs 700 har tænkt på at montere en upside down forgaffel (kan jeg overhovedet det?) eller skal jeg kigge efter noget helt andet og eventuelt hvad?

Det skal lige siges at den er ombygget til chopper med bredt styr? så kunne godt tænke mig at der var en kraftigere forgaffel for den originale ser lidt klejn ud håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  upside down forgaffel
  • #1   5. apr 2017 Tænker at du nok skal google på det. De koster nok kassen.
    Regn med at skifte gaffelkrone og hele molevitten.
    Husk at passe på din gamle gaffel, da den helt sikkert skal på igen når du bliver kaldt til syn. Med mindre du agter at syne den med en anden gaffel.
    - Ellers en flot Bobber du har banket sammen smiley


  • #2   5. apr 2017 Det vil se meget meget bedre ud, ser ondt ud smiley Jeg tænker måske at du skal kigge efter en gaffel med bro, som den der sidder på min suzi gsxr... Bred og kort, og ring til en forhandler og hør om den passer over til dit kronrør (måske hvis du er heldig).. Og søg efter en cykel som er død, der sælges i dele, så sparer du lutten... Kig i og ud over danmark (sverige og tyskland).... Og lav annonce med søges.... smiley

  • #3   5. apr 2017 Tak for kommentaren Stauffenberg.

    Hade godt regnet med at det ikke var helt billigt men undersøger af lige vel mulighederne men har bare ikke kunne finde noget på nettet om det...


  • #4   5. apr 2017 Vestergaard.

    Lyder som en god ide vil jeg prøve.??


  • #5   5. apr 2017 Du skal søge gaflen som "inverted" . Det hedder ikke "upside down".
    Jeg fandt dem hurtigt, men det var til Harley. Du kan måske finde noget brugt. Det der kan komme i spil er at du skal tænke i andre kronrørslejer, aksel og måske osse den pind der går gennem kronrøret. - Det er faktisk det mindste af det hele. At skaffe den hjem er nok det værste smiley


  • #6   6. apr 2017 Det kunne være du kunne bruge noget af det jeg har til overs, der er en komplet gaffel med tilhørende gaffelbro, bremser osv: smiley smiley

    http://www.motorcykelgalleri.dk/tl1000--gsxr--ombyg/id-222287




  • #7   6. apr 2017 Se Mike. det var lige netop det Michael har til salg jeg snakkede om smiley Satme billigt Michael.. Så hvis jeg var dig Mike, så er det bare at få fundet ud af om det passer over på din, for nemmere og billigere finder du det ikke nogen steder smiley Her er mange penge at spare smiley

  • #8   6. apr 2017 Tænker osse at du bare skal bruge noget som giver et "look" fremfor andet.
    Din gaffel fejler jo intet. Måske du bare skulle smide et par bælge på.
    - Jeg synes jo at det er en fed Bobber du har, men kan da godt se at din gaffel virker lidt "tynd". Vi er nogen der synes at en "tynd" gaffel er fed nok... Jeg har en springer på min. Det kan jeg kun anbefale, uanset om den er lang eller kort. Har man først kørt med en Springer, vil man ikke byte den.
    AME har springere, men de sælges ikke i U-landet Danmark. De er TUV godkendte.
    Prøv en tur på en bike med springer. - Ja, det er anderledes, men det funker bare bedre.
    Det var bare osse en af de muligheder du efterspørger smiley


Kommentér på:
upside down forgaffel

Annonce