1.609 visninger
|
Oprettet:
upside down forgaffel {{forumTopicSubject}}
Hej folkens jeg har en efterspørgsel på noget styling til min vs 700 har tænkt på at montere en upside down forgaffel (kan jeg overhovedet det?) eller skal jeg kigge efter noget helt andet og eventuelt hvad?
Det skal lige siges at den er ombygget til chopper med bredt styr? så kunne godt tænke mig at der var en kraftigere forgaffel for den originale ser lidt klejn ud håber i kan hjælpe mig
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 639
Regn med at skifte gaffelkrone og hele molevitten.
Husk at passe på din gamle gaffel, da den helt sikkert skal på igen når du bliver kaldt til syn. Med mindre du agter at syne den med en anden gaffel.
- Ellers en flot Bobber du har banket sammen
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 231
apr 2017
Følger: 24 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hade godt regnet med at det ikke var helt billigt men undersøger af lige vel mulighederne men har bare ikke kunne finde noget på nettet om det...
apr 2017
Følger: 24 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Lyder som en god ide vil jeg prøve.??
apr 2008
Jeg fandt dem hurtigt, men det var til Harley. Du kan måske finde noget brugt. Det der kan komme i spil er at du skal tænke i andre kronrørslejer, aksel og måske osse den pind der går gennem kronrøret. - Det er faktisk det mindste af det hele. At skaffe den hjem er nok det værste
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 513
http://www.motorcykelgalleri.dk/tl1000--gsxr--ombyg/id-222287
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 231
apr 2008
Din gaffel fejler jo intet. Måske du bare skulle smide et par bælge på.
- Jeg synes jo at det er en fed Bobber du har, men kan da godt se at din gaffel virker lidt "tynd". Vi er nogen der synes at en "tynd" gaffel er fed nok... Jeg har en springer på min. Det kan jeg kun anbefale, uanset om den er lang eller kort. Har man først kørt med en Springer, vil man ikke byte den.
AME har springere, men de sælges ikke i U-landet Danmark. De er TUV godkendte.
Prøv en tur på en bike med springer. - Ja, det er anderledes, men det funker bare bedre.
Det var bare osse en af de muligheder du efterspørger
upside down forgaffel