{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Skal jeg male om?? {{forumTopicSubject}}

Eller skal jeg smide nogle stafferinger på min cykel
Jeg overvejede lidt en voldsom flake/kameleonmetallic i noget guld/grøn men ved ikke om jeg skal gøre det eller om jeg skal få lavet nogettribalmønster på den, bare fdor at bryde det orange lidt?
Hvad siger alle mine venner herinde?

Mvh
Rolf

Ps: fik forresten en 3. plads i Tappehallerne i flotteste streetbike :o) juuubiii

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg male om??
  • #1   19. feb 2007 tribal er yt . (hvis du spørger mig).
    så hellere et par viper striber ned over ryggen på den smiley
    farven er jo fed nok men mangler måske lidt kontrast .

• #2   19. feb 2007 Tja... hvad med noget unikt paintbrush istedet? Det er næsten for nemt bare at smide noget klistermærke på eller omlakere den... :o/ Bare min mening... tillykke med din 3 plads ellers!

• #3   19. feb 2007 det der med tribal lyder fornemt .. :o)

• #4   19. feb 2007 syntes også at du skal prøve med noget airbruch.

men hvorfor har du skiftet udstødning??? kunne bedre li din gamle

• #5   19. feb 2007 Noget vild airbrush!!!! Ikke klistermærker. Det vill være synd. Din bike er mega gennemført!

• #6   19. feb 2007 Udstødningen blev udskiftet fordi at det som jeg havde før er der lidt for mange der er ved at ha så der måtte noget nyt til og de nye potter lyder bare for vildt :o)
    Ja det kunne være jeg skulle få lavet lidt nordisk mytologi på svinet :o)

• #7   19. feb 2007 Sorte striber.

• #8   19. feb 2007 Hmm synes det ville være total synd at male den om, den er jo super fed i den farve, men der mangler noget sort på tanken synes jeg.. smiley

Tillykke forresten, fuldt fortjent!

• #9   19. feb 2007 nå ja sorry rolf

tilykke med 3 pladsen der er sq fortjænt

• #11   19. feb 2007 2 "viper" striper ned over den... Som en har på en cbr 600 fighter herinde... Tillykke med 3 pladsen.. Så den i fredericia...
    Rasmus

• #12   19. feb 2007 Hej Rolf

Først tillykke med 3. pladsen.. Fuldt fortjent smiley

Det er en rigtig fed bike du har, fik rigtigt nærstuderet den i tappehallerne, og den er smækfyldt med fede detaljer.. smiley

Nu du selv ligger op til lidt konstruktiv kritik, så vil jeg da gerne lige give mit besyv med.

Vi var tre gutter sammen i tappehallerne, og der var nogle ting der "sprang" i øjnene på os alle, og som sikkert også springer i øjnene på dem der ellers skal "bedømme" din cykel i den slags konkurrencer!

Det første jeg bemærkede var det "fake" carbon dine spejle og bremse/koblingsgreb er lavet af... FYYYYY... Det er altså blasfemi på så fin en bike smiley
    Ej, min pointe er at det er noget der trækker cyklen i retning af "THansen tuning", hvis du forstår hvad jeg mener..

Den næste ting vi alle bemærkede er at det ser ud som om dine, i øvrigt super fede, potter er for lange... De rager for langt ud bagpå, og burde efter min og mine kammeraters mening bestemt være kortet af, så de passer med afslutningen på din undertail, sådan at de danner en jævn linie.. De ville virkelig give den det sidste "touch"! smiley

Jo, så var der selvfølgelig lige dine rustne udstødningsbolte, som Strada også nævner smiley

Ud over det så var vi alle vilde med fede detaljer som dit akryl dæksel til koblingen, dit farve valg.. Som er modigt men super fedt.. Din bagfælg er SÅ fed, men en for fælg i et lign. design ville gøre meget også...

Mht. lakering, så synes jeg som sagt din nuværende er rigtig fed. Et sidste touch kunne evt. være at få airbrush malet en gang "Taxa-tape"/Ternet flag udvalgte steder på den, og evt. hvor det hvide i ternet var mere "creme" i farven, for at matche den brune farve bedre... Det kunne evt. laves så det "flød" lidt ud flere steder... Det ville være både cool og originalt synes jeg... Meeeeen, nu skal vi jo ikke glemme at det er din cykel.. Ikke min...Desværre smiley

Sumasumarum. Det er en super fed bike du har, og jeg håber ikke du tager min kritik ilde op, for det bestemt kun ment konstruktivt smiley

Kommentér på:
Skal jeg male om??

Annonce