1.011 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg male om?? {{forumTopicSubject}}
Eller skal jeg smide nogle stafferinger på min cykel
Jeg overvejede lidt en voldsom flake/kameleonmetallic i noget guld/grøn men ved ikke om jeg skal gøre det eller om jeg skal få lavet nogettribalmønster på den, bare fdor at bryde det orange lidt?
Hvad siger alle mine venner herinde?
Mvh
Rolf
Ps: fik forresten en 3. plads i Tappehallerne i flotteste streetbike :o) juuubiii
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
så hellere et par viper striber ned over ryggen på den
farven er jo fed nok men mangler måske lidt kontrast .
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 646
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 183 Svar: 1.405
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 71
men hvorfor har du skiftet udstødning??? kunne bedre li din gamle
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Ja det kunne være jeg skulle få lavet lidt nordisk mytologi på svinet :o)
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.065
Tillykke forresten, fuldt fortjent!
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 71
tilykke med 3 pladsen der er sq fortjænt
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Rasmus
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.647
Først tillykke med 3. pladsen.. Fuldt fortjent
Det er en rigtig fed bike du har, fik rigtigt nærstuderet den i tappehallerne, og den er smækfyldt med fede detaljer..
Nu du selv ligger op til lidt konstruktiv kritik, så vil jeg da gerne lige give mit besyv med.
Vi var tre gutter sammen i tappehallerne, og der var nogle ting der "sprang" i øjnene på os alle, og som sikkert også springer i øjnene på dem der ellers skal "bedømme" din cykel i den slags konkurrencer!
Det første jeg bemærkede var det "fake" carbon dine spejle og bremse/koblingsgreb er lavet af... FYYYYY... Det er altså blasfemi på så fin en bike
Ej, min pointe er at det er noget der trækker cyklen i retning af "THansen tuning", hvis du forstår hvad jeg mener..
Den næste ting vi alle bemærkede er at det ser ud som om dine, i øvrigt super fede, potter er for lange... De rager for langt ud bagpå, og burde efter min og mine kammeraters mening bestemt være kortet af, så de passer med afslutningen på din undertail, sådan at de danner en jævn linie.. De ville virkelig give den det sidste "touch"!
Jo, så var der selvfølgelig lige dine rustne udstødningsbolte, som Strada også nævner
Ud over det så var vi alle vilde med fede detaljer som dit akryl dæksel til koblingen, dit farve valg.. Som er modigt men super fedt.. Din bagfælg er SÅ fed, men en for fælg i et lign. design ville gøre meget også...
Mht. lakering, så synes jeg som sagt din nuværende er rigtig fed. Et sidste touch kunne evt. være at få airbrush malet en gang "Taxa-tape"/Ternet flag udvalgte steder på den, og evt. hvor det hvide i ternet var mere "creme" i farven, for at matche den brune farve bedre... Det kunne evt. laves så det "flød" lidt ud flere steder... Det ville være både cool og originalt synes jeg... Meeeeen, nu skal vi jo ikke glemme at det er din cykel.. Ikke min...Desværre
Sumasumarum. Det er en super fed bike du har, og jeg håber ikke du tager min kritik ilde op, for det bestemt kun ment konstruktivt
Skal jeg male om??