Hvad er det jeg skal købe? Hvad er det jeg skal købe?
Godaften MCG.
Efter at have været i herning i weekenden er jeg blevet helt enig med mig selv om hvad jeg måske skal til og spare sammen til, hvis jeg da kan få råd.
Da jeg så denne MC fra Xtreme Machines, faldte mine øjne næsten ud: (link fjernet)
Jeg er helt vildt med at den er så enkelt og samtidig ser så rå ud og så at den er så lav. Jeg syns det er helt vild fedt at den ikke har nogen vild lakering eller at alt ikke er poleret.
Mit spørgsmål er så hvad man gør for at få noget lignende? Hvilke cykler bruger man til det? Og hvordan får man den til og blive så lav? For da den var std. sad sædet vel ikke så lavt. Køber man et nyt stel, eller laver man det gamle om?(for der er vel også nogle regler)
Da jeg var yngre har jeg rodet meget med knallerter og scootere. Nu er jeg i gang med min uddannelse som autolaker plus at jeg har en rigtig go ven som er smed, så regner med jeg kan lave meget af det selv.
Håber nogle gider og hjælpe:)
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 324
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 223
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
nov 2005
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 43
Men hva for en cykel skal det laves på?
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 324
nov 2005
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
Du kan købe et stel der er tüv godkendt fra tyskland, med en sædehøjde på ca aemme mål som en lav gocart, og så smide en enorm check til skattefar og en bundløs gæld så skulle den vist være der.
Har selv bygget en HD (ca 1000 arbejdstimer) og det var fedt, men du ryger hele tiden i begrænsningen SYN og TOLDVÆSEN, en af grundene til at jeg ikke har den mere, da man skal kigge sig over skulderen hver gang man kører en tur, og Mosten raceday kan man også glemme pga omfattene kontrol..
Råder dig til at købe en fornuftig japansk "chopper" eks Yamaha Dragstar el Wildstar, og så gå i krig uden at ændre på den grundliggende konstruktion..held og lykke med projektet.
nov 2005
Jeg tænkte nok der var nogle problemer med det. Jeg er heller ikke intereseret i og gemme mig og hele tiden holde øje, når jeg skal ud og køre en tur.
Det er sku træls der er så mange regler her hjemme.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Men som andre siger, vælg noget japansk, for der kan du få masser af udstyr :o)
Mvh
Rolf
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
Fatter personligt intet af sådan en cykel, den er intet af hvad jeg forventer og ønsker af min cykel !!!
Har du selv tænkt over det ? og så er der jo lige den med prisen....
Mit råd er enten at bygge noget lign. som showbike og/eller købe noget som er synet og så bygge det om inden for lovens rammer så meget som du nu har lyst til.
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Det gør for-fælgen da også :-)...ikke at det bliver mindre grimt af det
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 38
Hos www.mcparts.dk køber e-x mange af deres dele så en god idé er at tage ud og snakke lidt med dem...
De er altid hjælpsomme
Hvad er det jeg skal købe?