809 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Styling af YZF 600 Thundecat Styling af YZF 600 Thundecat
Jeg havde planer om at sælge min 03 Yamaha men tror jeg beholder den da jeg sgu er meget glad for den.
Den står storts set helt org fornær andre lygteglas
Vil gerne have sat lidt mere stil over cyklen
Har kig på lidt forskelligt
Bl.a udstødning med kn luftfilter og jetkit fra (link fjernet) er det noget der kan anbefales??
Så vil jeg vil hører om der er nogle der ved hvor jeg kan få YZF racing håndtag, har fundet 1 sted i Holland og har bestilt men aldrig hørt fra dem.
Skulle der være anden forslag til styling af min MC, gerne med links modtages de meget gerne
På forhånd tak for hjælpen
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 999
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Der er mange ting, men det er måske lidt dyrt, dine håndtag kan fåes på ebay og tror også man kan få en tankpad i samme design.
Håber det var nok til den første times leden på nettet:)
Rasmus^
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
öhlins affjedring
Se det er styling der også har en virkning på cyklens køreegenskaber
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 38 Svar: 209
Jeg havde faktisk fået et YZF bagster overtræk i julegave men den blå farve det kom med passede slet ikke til den blå farve som cyklen er, så det fik han tilbage idag.
Til Søren har du et link til blå rim-tape og måske til det micron udstødning du snakker om synes ikke det er nemt at finde noget på nettet
Synes mange gange det største problem er at man ikke kan se de forskellige muligheder for styling andet på nettet.Har ikke set mange thundercat der er gjort noget ved
Et er at se et billede af en eller anden styling del noget andet er når det kommer på ens maskine
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
(link fjernet)
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
(link fjernet)
men vil da mene at din lokale mc pusher kan skaffe bege dele uden de store problemer
jul 2006
Selv farve på på min cykel skal der ikke laves om på det er den bedste yamaha farve
jul 2006
(link fjernet)
Styling af YZF 600 Thundecat