809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Styling af YZF 600 Thundecat Styling af YZF 600 Thundecat

Jeg havde planer om at sælge min 03 Yamaha men tror jeg beholder den da jeg sgu er meget glad for den.
Den står storts set helt org fornær andre lygteglas
Vil gerne have sat lidt mere stil over cyklen
Har kig på lidt forskelligt
Bl.a udstødning med kn luftfilter og jetkit fra (link fjernet) er det noget der kan anbefales??
Så vil jeg vil hører om der er nogle der ved hvor jeg kan få YZF racing håndtag, har fundet 1 sted i Holland og har bestilt men aldrig hørt fra dem.
Skulle der være anden forslag til styling af min MC, gerne med links modtages de meget gerne
På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling af YZF 600 Thundecat
  • #1   2. jan 2007 Hej Peter. jeg kan bare sige dig at en micron udstødning lyder perfekt på en thundercat, og du skal ha skiftet dine blinkere "evt rizoma led".. din givirack kan du kaste så langt som overhoved muligt "ved godt at det er praktisk".. så skal du overveje tonet kåbeglas, blå rim-tape på fælge, corbon skærme for/bag, og evt et special lavet sæde med nogle præg, sæden ser kedelig ud på en thundercat, kn filter som du nævner er fint nok, og komplet udstødning. Sådan en thundercat spinner bare derudaf, så grund-cyklen er rigtig fin.. smiley just my cent

• #2   2. jan 2007 Det kan godt være den er praktisk, men flot er topboksholderen altså ikk, og som du selv siger så udstødning... Ellers så kunne du nok lave bagenden lidt federe med en undertray... Der er mange muligheder for styling, prøv evt at kigge rundt på andre thundercat's på galleri'et og ellers kan du se på http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_dk.html
    Der er mange ting, men det er måske lidt dyrt, dine håndtag kan fåes på ebay og tror også man kan få en tankpad i samme design.
    Håber det var nok til den første times leden på nettet:)
    Rasmus^

• #3   2. jan 2007 Letvægtsfælge smiley
    öhlins affjedring smiley
    smiley
    Se det er styling der også har en virkning på cyklens køreegenskaber smiley

• #4   3. jan 2007 Takker for lidt indput
    Jeg havde faktisk fået et YZF bagster overtræk i julegave men den blå farve det kom med passede slet ikke til den blå farve som cyklen er, så det fik han tilbage idag.
    Til Søren har du et link til blå rim-tape og måske til det micron udstødning du snakker om synes ikke det er nemt at finde noget på nettet
    Synes mange gange det største problem er at man ikke kan se de forskellige muligheder for styling andet på nettet.Har ikke set mange thundercat der er gjort noget ved
    Et er at se et billede af en eller anden styling del noget andet er når det kommer på ens maskine

• #5   3. jan 2007 rim tape
    (link fjernet)

• #6   3. jan 2007 micron
    (link fjernet)
    men vil da mene at din lokale mc pusher kan skaffe bege dele uden de store problemer

• #7   4. jan 2007 Hvor har du set den Carbonbagskærm
    Selv farve på på min cykel skal der ikke laves om på det er den bedste yamaha farve

• #8   4. jan 2007 Er der nogle der kender dette udstødning ser sgu godt ud og er billigt
    (link fjernet)

Kommentér på:
Styling af YZF 600 Thundecat

Annonce