469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nicolai Bang J
Nicolai Bang J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Spørgmål angående ændringer Spørgmål angående ændringer

Hej
Jeg skal ud og investere i min første MC, og er faldet over denne Suzuki. Dog er jeg ikke så stor fan af det lilla tema den kører. Jeg vil derfor høre, om man let kan fjerne klistermærkerne, og hvad det ca. koster for et nyt sæde og maling af fælger?

På forhånd tak for svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgmål angående ændringer
  • #1   21. mar 2016 Det kommer i hvert fald an på om stafferingerne er under eller over lakken. Fælgene skal du have til en autolakør medmindre du vil gøre det selv, og jeg kan forestille mig at de kan blive malet professionelt for i omegnen af 1000 kr.

Sædet kan enten ombetrækkes, eller du kan finde et at udskifte med, fx på ebay.

• #2   21. mar 2016 For et par hundrede kroner kan du på e-bar købe vinyl til at ombetrække med. Hvis du har en god hæftepistol (elektrisk eller trykluft) er det ikke så svært at skifte. Du kan bruge det gamle betræk til at klippe efter.

Jeg fik forvet par år siden glasblæst og pulverlakeret fælge for 1000 kr.

Som Søren skriver så er det nemt at fjerne klistermærker hvis de sidder udenpå klarlakken - bare varm den lidt med en varmepistol først. Er de under klarlak er det ikke muligt at få det pænt uden at skulle lakere bagefter. Måske du kan leve med det der er på kåben hvis blot hjul og sæde bliver sorte.

• #3   21. mar 2016 Mange tak for jeres svar. Jeg prøver at tage et kig på eBay så.Klistermærkerne sidder uden på lakken, så det burde jo så være til at klare. Med hensyn til fælgerne, så synes jeg bestemt ikke det lyder galt med 1.000 kr, hvis du mener det er realistisk.

• #4   21. mar 2016 Det kan gøres for 1000 - men du kan sikkert også finde andre der vil have det dobbelte. Dertil kommer arbejdet med at afmontere skiver og dæk. Hvis du autolakerer kan du genbruge hjullejer hvis du pulverlakerer kan de gå til når fælgen bages.

• #5   22. mar 2016 Tja frem med varme pistolen og en smule silkone fjerner og dekalerne er væk. Husk endelig at ofre klar lak gerne 2 lag på fælgene... rengøringen er så meget hurtigere og lettere smiley God fornøjelse

Kommentér på:
Spørgmål angående ændringer

Annonce