398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Langgaflet MC til maks 50.000kr Langgaflet MC til maks 50.000kr

Hej folkens.

Jeg er i øjeblikket igang med at kigge på at ombygge min vz800 marauder, til noget rigtig chopper stil, jeg har en forkærlighed for den ''amerikanske'' type choppere, med rigtig lang forgaffel og stort bagdæk. Og ja det kan godt være det er lidt brian agtigt, men hver til sit, ikke?...

Jeg har set nogle fede ombygninger af marauderen, men jeg kan godt se at jeg ender med at skulle betale en pæn sum penge, for at få den til at se ud som jeg vil, med længereforgaffel osv osv... så jeg overvejer simpelthen, at beholde min marauder som hverdags cykel, og så simpelthen købe en ''ny'' brugt cykel, at lave min drømmecykel (så kan marauderen køres i regnvejr :D)...

Hvad kan man få af motorcykler, som meget gerne i forvejen er rimelig langgaflede, gerne også med stort bagdæk og rimelig lav. men det kan slf altid laves senere.

Nogle der har nogle gode bud?. gerne 800 kubik og derover

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langgaflet MC til maks 50.000kr
  • #1   7. mar 2016 Jeg mindes at der herinde er en VS1400 tilsalg som har en AME forgaffel på - prøv at tjek salgslisten eller 123mc

• #2   8. mar 2016 Har du været omkring Thomas Krebs fra tekcoach.dk ?
    Han gør i udlagte gafler.
    Skal den være lav/bred er en dragstar 650 /1100 et bud. Dem kan man få ok mange ting til.
    Vil dog hellere anbefale en vs1400. Den har et vanedannede moment.
    Brugte kan godt have lidt issues mht tüv.

• #3   8. mar 2016 Du skal lige være klar over, at de styrer helt af helvede til med lang gaffel.

VS1400 er nok det bedste bud. Sælger du marauderen kan du nok få råd til en ret blæret VS'er

Kommentér på:
Langgaflet MC til maks 50.000kr

Annonce