Langgaflet MC til maks 50.000kr Langgaflet MC til maks 50.000kr
Hej folkens.
Jeg er i øjeblikket igang med at kigge på at ombygge min vz800 marauder, til noget rigtig chopper stil, jeg har en forkærlighed for den ''amerikanske'' type choppere, med rigtig lang forgaffel og stort bagdæk. Og ja det kan godt være det er lidt brian agtigt, men hver til sit, ikke?...
Jeg har set nogle fede ombygninger af marauderen, men jeg kan godt se at jeg ender med at skulle betale en pæn sum penge, for at få den til at se ud som jeg vil, med længereforgaffel osv osv... så jeg overvejer simpelthen, at beholde min marauder som hverdags cykel, og så simpelthen købe en ''ny'' brugt cykel, at lave min drømmecykel (så kan marauderen køres i regnvejr :D)...
Hvad kan man få af motorcykler, som meget gerne i forvejen er rimelig langgaflede, gerne også med stort bagdæk og rimelig lav. men det kan slf altid laves senere.
Nogle der har nogle gode bud?. gerne 800 kubik og derover
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 481
Han gør i udlagte gafler.
Skal den være lav/bred er en dragstar 650 /1100 et bud. Dem kan man få ok mange ting til.
Vil dog hellere anbefale en vs1400. Den har et vanedannede moment.
Brugte kan godt have lidt issues mht tüv.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
VS1400 er nok det bedste bud. Sælger du marauderen kan du nok få råd til en ret blæret VS'er
Langgaflet MC til maks 50.000kr