{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undertail
  • #1   15. nov 2006 Så kommer du måske monterer den,hvis jeg gør det smiley he he

• #2   15. nov 2006 det er forskelligt om der skal skæres.

den hotbodies undertail jeg monterede på min sv'er krævede ingen skæring i noget som helst.

• #3   15. nov 2006 Jeg er ved at montere undertail på min fazer.den er købt på Ebay,og jeg har fundet ud af hvorfor ham jeg købte den af ikke fik den monteret. der mangler beslag til alt det der er under sædet lige fra batteri ,værktøj relæer og beholder til bremsevæske. så hvis man ikke har mulighed for at lave det selv,skal man vælge en der er mere færdig.

• #4   15. nov 2006 da jeg monterede mit undertray var der rigtig meget der skulle skæres væk. og det var sq ikke nemt, for mit vedkommende.... så held og lykke

• #5   15. nov 2006 Der er rigtig rigtig mange sædebunde, hvor "beslagene" ikke følger med. Der skal man, som regel, bruge den org. sædebund i beskåret tilstand, som så sidder inde under den eftermonterede.
    Sådan var det i hvert fald med den Ermax jeg havde på Suzuki'en.

• #6   16. nov 2006 Jeg skar et stykke af det bagerste af den oprindelige bagskærm/underdel på min Bandit -efter jeg havde stået og kløet mig selv i hovedbunden 10-15 minutters tid pga manglende holder til batteri mm. på den nye undertail. Det gik ud over "sæderummet", men den nye undertail udgør så bare bunden nu, indtil den org. underdel starter. Lyder måske lidt indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener... smiley

Kommentér på:
undertail

Annonce