{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

regler omkring nummerpladeholder? {{forumTopicSubject}}

Hej igen folkens.
Efter lidt tids søgen på vores dejlige forum, har jeg ikke rigtig kunne finde svar på det jeg søgte, så nu prøver jeg lykken og spørger, i håb om der er en kyndig der ved noget, eller kan pege mig i den rigtige retning.

jeg går og er ved og ombygge en zx6r fra 1996 en smule, jeg er igang med en lakering af alle skjolde, bytte gamle blinklys til nye foran, og så har jeg købt en e-godkendt baglygte med integrerede blink.
og så ellers bare lidt andet smågejl, så dem kommer til og stå flot til næste sæson.

Jeg skal så ha skåret en del af den grimme plastikbagskærm/undertail væk, så jeg kan få en lille nipsy nummerpladeholder på.

min spørgsmål går så på - SKAL det være en købenummerpladeholder, med evt godkendelse?
fæstningen af nummerpladeholderen, SKAL den laves på en bestemt måde?

jeg har nemlig allerede lavet en fin nummerpladeholder ud af det gamle beslag nummerpladen sad på, og så et andet beslag jeg tilfældigt havde liggende,resultatet blev rigtig godt, og jeg ville rigtig gerne monterer det på min mc, da jeg er sikker på det passer, og vil være holdbart også ved høje hastigheder. - men hvis synsmanden ikke er enig, så er det jo ikke ret smart.

nogle kloge hoveder som ved noget i denne sammenhæng?

Forsat god aften! smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler omkring nummerpladeholder?
Kommentér på:
regler omkring nummerpladeholder?

Annonce