2.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gert B
Gert B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42

vindskærm fra biltema? er den ok! vindskærm fra biltema? er den ok!

Har kigget på denne vindskærm fra biltema, til min Honda vt 500 c, er det bare noget billig bras eller er den ok ? Det skal lige siges at jeg køre ikke så meget 4-5000km om året.

www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Tilbehor/Styling/Vindskarm-universal-2000023169/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vindskærm fra biltema? er den ok!
  • #1   30. okt 2015 Den ser fin ud. Er sikkert lige så god som en anden .

• #2   30. okt 2015 Havde noget lignede på en vt600 jeg havde lånt, i stedet for du fik al vinden på brystet fik du det i hovedet i stedet for. Så det er enten pest eller kolera smiley

• #3   30. okt 2015 Jeg har også prøvet med 2 forskellige vindskærme på min cx500c, ligegyldigt hvordan jeg stiller dem, giver det en masse turbulens og larm ved hjelmen. Men ja. Hvis der skal køres en lang motorvejsstrækning, så giver det ikke så ømme halsmuskler.

Når det så er sagt, så tænker jeg da den biltema dims er ganske fin fil formålet.

• #4   31. okt 2015 Har haft en den gør det den skal, men ruster nemt og kvaliteten er derefter. Jeg ville se efter noget brugt i en bedre kvalitet.

• #5   31. okt 2015 Jeg har den. Den fungere fint. Skærmen bliver i den indstilling du har stillet den til, hvilket er godt. Dog skal du passe på med at overspænde boltene, da dette sker NEMT, og så trækkes bolten ud af plastikhuset = fordi den er billig og af lav kvalitet.

Men som de andre skriver, så klarer den opgaven til UG. Jeg oplever også turbulens omkring hjelmen, desværre, men det vil jeg formentlig også gøre med en dyr skærm. Skal det løses, så skal skærmen være 15-20 cm højere.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #6   31. okt 2015 Jeg har den vindskærm på min daxkopi og den fungerer helt som den skal.
    Som KHS nævner, er den i en forholdsvis lav kvalitet, men hvis du ikke mosler den for meget, skal den nok sidde fint fast.
    Eneste minus ved den, for mig at se, er at fordi en er universal og skal passe på alt, er beslagene lavet så de kan rykkes ud eller ind på nogle metalstænger.
    Selvsamme metalstænger kan derfor komme til at sidde og stritte ind over instrumenteringen, afhængigt af, hvordan skærmen passer på din motorcykel, men det kan sikkert klares med en nedstryger.

• Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #7   31. okt 2015 Mange tak for svarene, tror jeg prøver at købe den, det kan jo ikke gå helt gal til den pris.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
    #8   31. okt 2015 Jeg har en ny liggende i Fredericia, som du kan prøve - min mening er at den er for smal, så jeg har valgt at købe en Puig.

• #9   1. nov 2015 Martin, jeg afkortede min. Fint resultat smiley

Kommentér på:
vindskærm fra biltema? er den ok!

Annonce