472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bagende på Ducati 750SS Bagende på Ducati 750SS

Hej,

I sommer købte jeg en matsort Ducati 750 SS - en rigtig fed cykel som jeg er SUPER glad for!!!

Vil dog gerne gøre mit baghjul mere synlig ved at løfte/gøre den medfødte bagende med nummerpladen mere kompakt, dvs. løfte den mere op under sædet så baghjulet kommer mere til syne. Er det muligt? og findes der en løsning herfor?

Ville også gerne have et mere bredt baghjul på end det som den er født med men er i tvivl om det er muligt?

Hvis der er nogle som har erfaringer med de to ovenstående ting vil jeg MEGET gerne høre fra jer?

Tak for hjælpen....og fortsat god aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagende på Ducati 750SS
  • #1   13. sep 2006 Man kan svjv. få nogle såkaldte "kødben" til affjedringen der hæver den bagi.

Skulle efter hvad jeg husker give en lidt hurtigere styring på bekostning af lidt mindre retningsstabilitet ved høj fart. Men, men, men... det er der sikkert nogen herinde der har laaangt mere forstand på end mig smiley

• #2   15. sep 2006 *s* tak for dit indlæg - det jo lige det med at finde den gyldne middelvej - troede faktisk bare man kunne få et mindre bagstykke hvor nummerpladen sidder - der er nemlig meget "overskuds" plast som gør at nummerpladen kommer "langt ned".

• #3   15. sep 2006 jeps det er jeg... (-:

Kommentér på:
Bagende på Ducati 750SS

Annonce