Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ideer til cbr 900 streetfighter
  • #1   8. sep 2006 hvad årg er den ? og hvad er budgettet

• #2   9. sep 2006 tjek enten streetfighters eller fighters. henholdsvis engelsk og tysk blad. der er i 95% af tilfældende min 1 blade der er fighted.

• #3   9. sep 2006 (link fjernet) her skulle der være rig muglighed for at få en ide eller 2.

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #4   9. sep 2006 det er årgang 94 budgettet betyder intet!!!

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#5   9. sep 2006 hvad er en SC50. kan ikke finde den nogle steder

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#6   10. sep 2006 okay. men det jeg ikke er så meget for er at der ikke ser samme fælge på for og bag så. er der ik en tidligere årgang med usd forgaffel på??

ja det er den rigtige blade.. self ellers ville jeg heller ikke bygge på den hehe!!!

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#7   11. sep 2006 sys da at VFR750 RC36 har sammen design fælge som min 94 cbr???

tænkte lidt på om jeg måske ku lave monosvinge fra VFR750 RC36 og så sætte den forgaffelbenene på fra den sc 50. og så fælgen fra min cbr. og då montere de store skiver på den. det er jo vel samme monterings diameter på skiverne. og så sidder caliperen jo så den passer til de store skiver

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#8   11. sep 2006 nej det self rigtigt!!!

men hva for en bagfælg skal jeg så have. for at få samme fælge design???

fuck jeg glæder mig til at få nogle af de lækkere dele på. og er ret sikker på de vil stå godt helt poleret...

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#9   12. sep 2006 puha der var meget jeg ikke forstod i alle din navne.

tror jeg prøver at se om ikke jeg kan få de store skiver på en 16 ". ellers må den gamle sgu igang med sin cnc fræser. og lave nogle der passer hehe

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

#10   12. sep 2006 ja men problemet er jeg aldrig har haft en cykel før og kender ikke alle de mærker du skriver osv.. men altid godt har ku tænke mig at lave en balde til en streetfighter. men skal jeg det skal den være den onmdeste af alle!!!

jeg bygger meget bil. og der bruger vi tit den cnc. til at få lavet de ting man ikke bare lige kan bøbe. og man kunne jo lave nogle mega cool skiver med noget skrift og en fed kant på osv..

Kommentér på:
ideer til cbr 900 streetfighter

Annonce