1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

maler 5 måneder om at levere.... maler 5 måneder om at levere....

Har nu ventet i fem måneder på at få de dele retur som jeg har sendt til maleren.... De har lovet det færdigt 5 gange, men der sker bare intet. Fik så endelig lidt dele her i fredags, men det er så grimt malet. Der er løbere og så meget appelsin hud på det, og på mine gaffel ben kan man se igennem malingen... Andre der har erfaring med hadsund autolakering??? Og nogen der ved hvordan man står i sådan en sag??? Man kan vel forlange at det skal laves om og laves ordentligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maler 5 måneder om at levere....
  • #1   21. mar 2015 Hvis ikke de kan lave tingene ordentligt første gang, hvorfor så forsøge igen.. Vis dem fejlene, hent de sidste dele og find en ny maler

• #2   21. mar 2015 ja var også det jeg helst ville.... Men så risikere man jo at skulle betale to gange for den lakering...

• #3   21. mar 2015 Det er vel bare at påpege alle de fejl der er på delene, hvis det er helt galt, slipper du vel for betaling

• #4   21. mar 2015 Jeg må ned og hive dem i løgene på mandag

• #5   21. mar 2015 Du betaler vel når du henter og ser det sådan ud så betaler man slet ikke

• #6   21. mar 2015 Bed ham om at få næsen væk fra opløsningsmidlerne, så han kan blive klar i hjernen.
    Det er en ommer og hvis det ikke sker omgående, så meld ham for hærværk.

• #7   21. mar 2015 de kan ikke gøre det ordentligt, så du henter bare dine stumper og så lader du vær med at betale regningen ved det møgfirma

• #8   21. mar 2015 enig med #6 kan du ikke bare anmelde dem for grafitti-hærværk mod din mc? smiley

havde nok sagt noget lignende til dem: Jeg kommer og henter mine dele om 7 dage, er tingene ikke færdige og/eller lavet ordenligt, bliver de alligevel afhentet. Dog uden betaling

• #9   21. mar 2015 Syndes du har en mega tålmodighed at kunne vente 5 mdr.
    Kan "fabrikken" ikke ind se at de har lavet noget lort så få udleveret dine ting og nægt at betale.

Der findes syn og skynd til den slags sager hvor der kommer en faglig bedømmelse.
    Finder de ikke tingene i orden, slipper man for at betale.

• #10   21. mar 2015 er der to lakkere i Hadsund eller er det ham på bakken bag bageren?
    ham plejer der ikke at være fejl ved.hedder hvis kirkebakken og han har en skorsten med flere farver på.

• #11   21. mar 2015 Karl det er ham på møllebakken bag ved bageren... Og det er virkelig så ringe...

• #12   21. mar 2015 Lige et par eksempler

profilbillede
  • #13   21. mar 2015 Et mere

profilbillede
  • #14   21. mar 2015 Ja, så skal jeg da ikke brokke mig over mine 1½ måneds ventetid ved min lokale maler smiley
    Det skal så siges, at hans resultat er pletfri og til UG med kryds og slange og hvad der ellers kan tillægges, hehe.

Men ja, nægt at betale for sådan en gang makværk. Så må mester jo lave det selv, istedet for at sætte sin lærling til at male. For det må det vel næsten have været med det resultat?

• #15   21. mar 2015 Det er godt gået kan ikke se fejl sådan må det være når man sætter baby til at male !!!! Hold nu k det kan man gøre beder i værksted med billig spray fra jem og fix hehe

• #16   21. mar 2015 kør ned til Jean Ditlev's efterfølger i Randers.
    Afleveret mine stumper I tirsdags og hentede dem i går, og som altid, var det perfekt.
    Skal ud med en tank og et sideskjold i næste uge. bruger kun dem, for ved det er i orden første gang og til en ordentlig pris.

• #17   22. mar 2015 Retur med delene. Det der er ikke godt nok.

• #18   22. mar 2015 glad for den maler jeg fandt...der var hele min kåbe og tank til blackbirden færdig indenfor 1 uge smiley

• #19   22. mar 2015 har aldri haft problemer med Hadsund og kender nok 50-100 + som også har fået malet der.det må være mester selv som har lavet det-
    en jeg kender fik sin Triumph 1968 malet der og på den første tur han kørte væltede han i grøften-det blev lavet på garantien det ka jo ikke passen at man kun kan køre en tur og så er det bulet og risset.
    en anden klagede over at tanken kun havde bundfarve på inner siden hvor man kun ka se når tanken er af-det blev også lavet gratis-
    så du må bare klage-nu er det svært at se hvor delene skal sidde om det ikke er kåbedele som vender ned mod vejen.det har jo ikke den store betydning.

• #20   22. mar 2015 Karl k det er så lige meget hvor dele sidder om de ses eller ej skal det være 100 % i orden basta

• #21   22. mar 2015 Det er side skjoldene gaffelben motorskjolde tank og skærme så vil sige det er rimelig tydeligt

• #22   22. mar 2015 Jeg står lidt i samme situation. Jeg fik halvdelen af min kåbe malet og opdagede senere at malingen skallede af. Jeg gav det så tilbage til ham og sagde det skulle fixes. Indtil videre har han så skubbet datoen hvornår han ville være færdig, to gange og frygter at jeg løber ind i samme problem.
    Jeg ved ikke om jeg kan forlange mine penge tilbage og så bare hente det som det står eller hvad man skal gøre??

• #23   22. mar 2015 Er det samme sted i hadsund ?!?!

• #24   22. mar 2015 Det er da nærmest hærværk hvad du viser billeder af.
    Var jeg i samme situation ville jeg tage en snak med ejeren.
    Enten må de melde at de ikke magter opgaven, ellers må de få 7 arbejdsdage til at aflevere det hele med et tilfredsstillende resultat.

Nu kender ingen andre end dig aftalen du havde med dem, men 5 måneder er da helt urimeligt med mindre aftalen blot lød i retningen af at det skulle være klart til foråret.

Kommentér på:
maler 5 måneder om at levere....

Annonce