{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon på sv'er ??
  • #1   26. aug 2006 Prøv at skrive til Jesper J
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7923

Han har muligvis nogle sæt fra wideview. Og deres service er helt i top.

• #2   26. aug 2006 Det er ulovligt - bare til info :O) - og det blænder dine medtrafikanter hvis du ikke har en DElinse (det har min..men jeg ved ikke med SVèren). Et kit koster ca 2000.- vælg 6 eller 8000kelvin, det er flottest - går du lavere bliver det hvidt, højere lilla.

fordelen ved Xenon, er at det giver et utroligt godt lys - faktisk gengiver det almindelige dagslys..hvis du vælger 4300kelvin (standard på de fleste biler der har xenon standard..jeg har dog sikftet mit ud på bilen med 8000Kelvin)

• #3   27. aug 2006 Ja det er ulovligt, men jeg har endnu ikke hørt om nogen på mc der er blevet stoppet med det inklusiv mig selv. Og skulle det koste 500kr at blive stoppet, så er det imo hurtigt tjent hjem igen, hvis man bare én gang kan undgå et uheld, hvor man blev overset i trafikken.
    Tror ikke du sådan lige kan gøre det lovligt, men hvis du husker at holde dine lygter rene, så blænder du jo heller ikke alt og alle smiley

Den nye model sv kører med langt og kort lys på samme pære (H4) og dertil skal man bruge et sæt "H4 Bi-xenon". Det koster ca. 2500 hos f.eks. boxpower.dk. Jeg ved ikke med den gamle model, men det står vel hvilken type det er på glasset, i manualen eller på pærerne.

6000 kelvin giver det bedste lys (mest lys) 8000k ser imo mest blæret ud smiley

• #4   27. aug 2006 ok. Dvs at jeg skal gå udfra at min er nummeret ældre end den model du nævner, og skal derfor have en anden slags lygtekit eller?? min sv er jo en 2002..

• #5   27. aug 2006 Tja det er jo lige det der er spørgsmålet smiley

En af mine venner satte xenon på hans sv'er, magen til den her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9217
    Den brugte h4 pærer (Dvs. bi-xenon, da de både indeholder kort og langt lys i samme pære). Om det er det samme type pærer på din må du kunne se på pærerne, ellers står det ofte på selve glasset på lygten, hvis du ikke gider pille dem ud for at se.

• #8   7. sep 2006 Køb wideview af mig, det er det bedste du kan få til eftermontering. Se evt billeder af min ZX10R med xenon (den har ikke linselygte) Du kan ringe eller maile for bestilling eller info. Har du spørgsmål er det nemmest at ringe. Har solgt MANGE kits til folk herinde, og som du kan høre er servicen i top!

Jes123@ofir.dk
    Mobil: 61974252

Kommentér på:
xenon på sv'er ??

Annonce