479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nicky
Nicky
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 15

Udstillings lys - Bat. aflader Udstillings lys - Bat. aflader

Hey MC'er

Glædelig 1. Dag på kværnen for størstedelen smiley !

Min kawa har fået den helt store ombygning, og har som det sidste sat noget udstilling/show lys på. (LED Stribes) Den er monteret direkte på batteriet, plus og minus, og da jeg før var henne og skulle hente svinet, ja så var batteriet dødt! Ved at jeg bare kan montere en kontakt, så jeg skal slukke for batteriet, eller sætte det via tændingen, men via tændingen så ville det jo ikke du når maskinen er slukket!?

Er der nogle der lige kan hjælpe med et par gode råd til hvad jeg evt. har gjort forkert, eller kan gøre?

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillings lys - Bat. aflader
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   1. mar 2015 Så det du siger, er at det er sat til så det lyser altid??

I så fald er en kontakt nok en af de bedre ideer...

• #2   1. mar 2015 Ja selvfølgelig tømmer du da batteriet hvis det er tændt altid, hvad havde du forestillet dig. smiley
    Du skal ha monteret en kontakt, og også gerne en sikring imellem.

• Nicky
    Nicky Tilmeldt:
    apr 2011

#4   1. mar 2015 Nej, fik vidst ikke skrevet det tydeligt.
    Jeg har en Remote hvor jeg kan tænde og slukke for det. Men når det er SLUKKET, aflader det batteriet alligevel smiley

• #6   1. mar 2015 Tror Jacob er inde på noget rigtigt, der sidder sikkert en boks som har et lille forbrug, og dermed snupper alt strømmen.

• Nicky
    Nicky Tilmeldt:
    apr 2011

#9   1. mar 2015 Ja det giver jo meget god mening at den har et lille forbrug da den venter på et signal! Og det er 3-4 uger siden jeg monterede det, så det m ha været nok til at aftappe det! Jamen så er det jo nok en kontakt der må på!

• Nicky
    Nicky Tilmeldt:
    apr 2011

#11   1. mar 2015 Niks!

• #13   1. mar 2015 Set denne på accessory A or C kredsløbet (accessory source). Fra ignition er der et ledning som har strom kun når nøglet er drejet. Ikke direkt på batteriet.

Tim

Kommentér på:
Udstillings lys - Bat. aflader

Annonce