452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Styling til Gsx-r 250 Styling til Gsx-r 250

Hej alle!

Aller først: Glædelig jul!

Jeg er på udkig efter noget "gejl" til min mc i form af kåbeglas, baglygteglas osv.

Jeg har fået oplyst en pris på tonet kåbeglas hos SB Fiberdesign (600-et-eller-andet kr.), men ville høre om der var nogle der kendte et stedder evt. var billigere samt hvor de havde et bredere og større udvalg til min model!

Yderligere er jeg på udkig efter et klart baglygteglas - men har søgt forgæves efter det. Nogle der kan hjælpe?

Mvh. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling til Gsx-r 250
  • #1   22. jan 2005 hey hey...jeg tror ik der er noget gejl til vores cykler....lige umidbart ihvertfald..så det ender nok med at man må finde noget det næsten passer og så selv modifisere det så det passer..hehe

men det er nok bare mig der kikker de forkerte steder..hmm

• #2   27. jan 2005 Jeg har heller ikke set noget nogen steder.

Meen det er jo bare endnu en god grund til at man selv går igang. Der er masser af inspiration at få, bl.a. herinde og andet steds på nettet.

Jeg regner med at jeg selv skal igang, når det begynder at blive lunere i vejret. Det er godt nok for koldt at gå rundt udenfor nu.

Men sig endelig til, hvis I finder noget.

• #3   31. jan 2005 Okay - så må vi se hvad man selv kan finde på...

Nogen gode forslag til en nummerplade holder? Hvad har i gjort?

Har kigget på den ved KJ, men vil ikke have blink i og det. Kan man godt købe den og så tage det af? (Ved godt der ikke er blink med, men der er de holdere til)... Eller er der andre? Vil/kan nemli ikke selv lave én!

Kommentér på:
Styling til Gsx-r 250

Annonce