{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.459 visninger | Oprettet:

Hjælp til højglanspolering af aluminium {{forumTopicSubject}}

Hej motorcykelgalleri, jeg er gået igang med at højglanspolere sidedækslerne på min Kawasaki Z1000. Jeg har søgt nettet tomt for alle mulige forskellige fremgangsmåder at højglanspolere aluminium på, men synes ikke jeg får det resultat som jeg ønsker. Derfor håber jeg at nogen kan her på motorcykelgalleri kan hjælpe mig. Min fremgangsmåde indtil videre er at slibe pulverlakeringen af dækslet med vandslibepapir korn 240, derefter med korn 400, 800, 1200, 2000 og til sidst med korn 2500. Jeg har slebet med vandrette og lodrette bevægelser, og til sidst har jeg brugt Autosol metal polish. Resultatet af denne fremgangsmåde er et næsten perfekt, men der er stadig sliberidser fra både vandslibepapir korn 2500 og Autosol. Jeg har også forsøgt at benytte en akku boremaskine med glinseskive på og noget hvidt voks fra Biltema, men jeg synes ikke finish er bedre end med Autosol. Jeg mangler derfor et godt råd til at få aluminiumet til at fremstå som et spejl uden ridser overhovedet. Det skal siges alt er gjort i hånden. Jeg glæder mig til at hører fra jer.

Med venlig hilsen

Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til højglanspolering af aluminium
Kommentér på:
Hjælp til højglanspolering af aluminium

Annonce