{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bike-shoppen.dk nogle der kender dem ?
  • #1   16. jul 2014 Ring til dem. Jeg snakkede med dem ang. nogle sokker og de virker ganske flinke.

• #3   16. jul 2014 Ring og hør dem ja smiley De er til at snakke med! smiley

• #4   16. jul 2014 ''...Til denne bagfælg skal man bruge modificeret bagsvinger''

''...Kan også bruges på original bagsvinger, så der ikke skal modificeres''

Ja det er sku' da godt nok noget modsigende smiley Jeg havde ringet til dem.

• #5   16. jul 2014 Ring til dem. Det er et fint sted smiley

• #6   16. jul 2014 Må lige give dem et kald en af dagene.. Det er heldigvis ikke lige nu jeg skal bruge den smiley

• #7   16. jul 2014 mon ikke det bare er et par nye bøsninger der skal til

• #8   16. jul 2014 Jeg besøgte dem for 2 uger siden. Sikken en personlig og god betjening. smiley
    Men, jeg må indrømme at man også betaler prisen for Deres flotte butik samt gode service. Jeg købte et par Puma støvler langt over Pumas vejl. pris. !!
    Men fair, det koster jo at have en butik kontra tyske online butikker, så kommer jeg der gerne igen. smiley . Virker som en super butik med tanke på gid service....

• #9   16. jul 2014 Jeg har handlet med dem flere gange og besøgt butikken mange gange. Jeg har kun rosende ord om dem, de er utrolig venlige og man føler sig velkommen så snart man træder ind af døren:D
    Så ring du bare til dem:D

• #10   16. jul 2014 De er pisse sløve, og så er den ikke længere.... Min veninde bestilte en jakke hos dem for 14 dage siden, de ville vende tilbage inden for et par dage med leveringsdato og der er stadig intet sket, det er bare ikke godt nok i en verden med internethandel og hurtig ekspedition rundt om i verden...

Jeg bestilte for en del år siden et visir til en hjelm jeg købte der oppe, det kom godtnok også, ca et år efter og så havde de frækheden til at blive mopsede over at jeg ikke gad hente det....

Men Hey, fedt der er andre der oplever servicen som god smiley

• #11   16. jul 2014 Der vil aaaltid være EN der har haft en dårlig oplevelse og dermed erklærer butikken for lort!

• #12   16. jul 2014 Tja, jeg vil ikke udstille andre, men jeg tror vi er nok til at lave en klub smiley

• #13   16. jul 2014 har nu også haft en dårlig oplevelse hos dem ved værkstedet, men lang historie, kan bare sige at efter 2 gang var det de havde lavet ikke i orden og måtte selv lave det

• #14   16. jul 2014 Jeg ved ikke om de bestiller hjem til ordre (efter ordre), men har også kun en enkelt gang brugt dem og der tog det flere uger at få et par håndtag og et par spejle (de skrev 3-5 dage mener jeg - ikke 3-5 uger)

• #15   17. jul 2014 Jeg er først begyndt at benytte mig af dem siden de forenede sig med Pitværkstedet, Claus er skide dygtig og ved hvad han laver! smiley Mht bestilling af ting og sager er det jo til tider ude af deres hænder, hvis leverandøren ikke kan få det frem før efter 3-5 uger er det jo ikke noget de kan gøre noget ved - jo de kunne skifte leverandør, men det er ikke altid det er så simpelt.

• #16   17. jul 2014 Kommer an på om de angiver noget som lagerført! Hvis de mener noget er på lager, kan det jo ikke tage 3 uger for dem at sende det til mig. - så må de bare angive op til x uger - selvom det nok ville afholde de fleste... Men er det virkeligheden, ville det være det reelle at gøre. - jeg HADER at vente på stumper der skulle have været der i går, eller sidste uge, eller ugen forinden. Det er useriøst og en del af nogles (herunder mit) købsgrundlag at der kan leveres til fornuftig tid (= lagervarer!) ud over selve varen og prisen.

Personligt vil jeg hellere betale 5% mere og få en sikker levering (bare som angivet)

Ud over det kan de være nok så flinke, behjælpelige eller dygtige mekanikere - men igen: hvis de er 3-5 uger om at sende en stump der skulle tage 3 dage, hvor lang tid skal de så beholde f.eks. En mc til rep. Fordi de ikke lige har reservedelen på lager! -det er jo igen ikke forretningens skyld, hvis en reservedel så er uforholdsmæssigt lang tid undervejs!)

Det skal siges at jeg intet kender til den omtalte shops generelle performance og det er muligt at min ene pakke uheldigvis var problematisk. Jeg vil selv handle der igen - næste gang dog med et vågent øje på om de leverer som aftalt. Gør de ikke det, finder jeg et andet sted at handle fremadrettet.

• #17   17. jul 2014 Forståeligt! Det er pisse irriterende at gå og vente og vente, det kender jeg kun alt for godt med alle mulige andre ting til cyklen!

• #18   18. jul 2014 btw. der skal ombygges bagsvinger før 7" fælgen kan gå ind.

Se evt. på tyske TTS, de laver også 7x17 baghjul til VXS650 som er TUV godkendt, men er billigere end Thunderbike..

• #19   21. jul 2014 Ja ved det godt har prøvet og komme telefonisk igennem til dem samt skrevet en mail om de vil give tilbud på ombygning af bagsvinger samt tanken men intet svar hørt fra dem så bruger sku nok ikke dem til noget som helst..

• #21   22. jul 2014 Hva fanden er det for noget, mage til paphatter der holder ferie, herre jesus altså!

• #23   22. jul 2014 Nu skrev jeg til dem da jeg oprettede dette oplæg den 16 men ja de skal da ha ret til at holde ferie..

• #24   22. jul 2014 Tja, nu er det så tre uger siden de lovede at vende tilbage indenfor et par dage ang den jakke min veninde ville købe hos dem, der er blevet ringet til dem for at følge op på det men det har åbenbart ingen interesse for dem at sælge en jakke til 2400 kr, så nu er den bestilt på Ebay til 1100 inkl fragt, men hvad, det bliver jakken jo hverken ringere eller bedre af :).... Den type forretning sutter da bare så meget røv....

Kommentér på:
Bike-shoppen.dk nogle der kender dem ?

Annonce