{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af malersprøjte til hobby brug
  • #1   25. jun 2014 Du kan finde noget til en fornuftig pris (under 500kr.) hvor der er lidt forskellige dyser med, har ikke lige nogen link, men det burde være til at finde. HUSK vandudskiller, og at det er forarbejdet der er det altafgørende for resultatet. Og så start med at komme tynde lag på, så kommer det med øvelsen.

  • #2   25. jun 2014 Jeg købte den dyre fra Haraldnyborg og har lakeret min bil med dette uden de store problemer, det eneste var at jeg var en klump at genbruge de plastbøtter som jeg havde lak i så de så klumpede. Jeg har kun prøvet det med Hammerite maling og der fungerede den sku fint :b og som Tom siger, så er forarbejdet markant den mest afgørende faktor smiley

  • #3   25. jun 2014 Jeg har brugt et par forskellige malersprøjter, både top og bundhængte. Fælles for dem var at de var billige.
    Sørg for at fortynde din maling korrekt, det kræver mange forsøg. Derefter bør du finde en lokal lakker hvor du kan få filtre til din lak, renlighed er der absolut vigtigste. Som der bliver skrevet er vandudskiller et must!
    Når du har brugt sprøjten skal den omgående skilles ad og renses, så maler den ligeså godt næste gang.
    Har altid kun brugt de medfølgende dyser og det kan godt lade sig gøre hvis man trimmer sprøjten inden der lakeres.
    Har kun malet med de billige sprøjter, både fra Jem&Fix, Harald Nyborg og Biltema.

    Det seneste projekt lakerer jeg selv i hjemme i værkstedet smiley


  • #4   26. jun 2014 Køb tophængt, har både brugt den fra biltema, med 1,2 dysse, de har også andre. Men ja indstilling af maling/luft er meget vigtig. Jeg handler gerne hos LudwigkLack på ebay.de http://www.ebay.de/usr/ludwiglacke2009?_trksid=p2053788.m1543.l2754
    Der er både sprøjte pistoler og maling til fornuftige priser, husk at bruge deres budget forsendelse (½ pris)


Kommentér på:
Valg af malersprøjte til hobby brug

Annonce