virtuel styling af MC {{forumTopicSubject}}
Heya Boys! - Jeg har en del måneder før jeg får råd til at købe MC i mellemtiden vil jeg forsøge at beskæftige noget af min tid med diverse ting der vedrører emnet bla styling.
kender nogen af jer til nogle steder på nettet hvor der kan bruges en grafisk motor til at vise og simulerer en motorcykel, så man kan "male" den som hvis det var et design til et spil?
Evt kan man hente et MC spil til PC og finde programmer til at lave MODS med og designe cyklerne eks.
Men der findes jo den mulighed at man åbner et site som har en engine der gør det måske udfra nogle begrænsede malemuligheder - men noget i den stil..
Let me know ?
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
Det tror jeg desværre ikke findes.. men det kunne være fedt.
apr 2014
Følger: 29 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 145
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 21
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.009
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.368
Så brug istedet for tiden til at finde ud af præcis hvilken mc du vil have og når det er gjort, så gennemtraver du nettet for ombygninger af pågældende model og undersøger hvor de fede stumper kan skaffes fra og hvad de koster, evt. skaber kontakt til dem der har noget i den stil du ønsker.
Når du så har penge til at købe for, så har du en færdigstrikket plan med alt, lige til at arbejde ud fra.
Virkligheden er sjovere end spil
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 80
Du kan enten selv bygge dine egne 3d-modeller eller hente dem på nettet.
Der er diverse tutorials på youtube og programet er forholdsvist nemt når man lærer hvordan man navigerer præcist på alle 3 akser.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 145 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Du skal dog søge efter: Do Doodle..
apr 2014
sep 2007
Tror mig jeg har selv forsøgt at finde det..
På nogle af de enkel producenter hjemme side kan man vægte en farve, andet sæde og sætte et andet udstødning på det er vidst det der kommer tæt på
apr 2014
Vi skal bare lige finde det. Til noget så sjovt som FIFA online kan du tage billeder af dig selv forfra og fra hver side - smide det ind i en app de har for ansigter og se dig selv i 3D virkelig flot. Samme sag jeg leder efter - bare hvor diverse MCer ligger - så samme princip bare for MC - det der sketchup kræver lige læring før man kan det mindste.
sep 2007
virtuel styling af MC