1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

virtuel styling af MC virtuel styling af MC

Heya Boys! - Jeg har en del måneder før jeg får råd til at købe MC i mellemtiden vil jeg forsøge at beskæftige noget af min tid med diverse ting der vedrører emnet smiley bla styling.

kender nogen af jer til nogle steder på nettet hvor der kan bruges en grafisk motor til at vise og simulerer en motorcykel, så man kan "male" den som hvis det var et design til et spil?

Evt kan man hente et MC spil til PC og finde programmer til at lave MODS med og designe cyklerne eks.

Men der findes jo den mulighed at man åbner et site som har en engine der gør det måske udfra nogle begrænsede malemuligheder - men noget i den stil..

Let me know smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  virtuel styling af MC
  • #1   5. jun 2014 smiley
    Det tror jeg desværre ikke findes.. smiley men det kunne være fedt.

• #2   5. jun 2014 smiley forestil jer need for speed agtigt spil ... hvor man kan vælge liveries at smide på bilen!

• #3   5. jun 2014 prøv med photoshop

• #4   5. jun 2014 jep du skal igang med photoshop så kan du skifte farver som du har lyst

• #5   5. jun 2014 Der er ikke meget ved fede billeder i farver, hvis det ikke kan omsættes til virklighed.
    Så brug istedet for tiden til at finde ud af præcis hvilken mc du vil have og når det er gjort, så gennemtraver du nettet for ombygninger af pågældende model og undersøger hvor de fede stumper kan skaffes fra og hvad de koster, evt. skaber kontakt til dem der har noget i den stil du ønsker.
    Når du så har penge til at købe for, så har du en færdigstrikket plan med alt, lige til at arbejde ud fra.
    Virkligheden er sjovere end spil smiley

• #6   5. jun 2014 http://www.sketchup.com/

Du kan enten selv bygge dine egne 3d-modeller eller hente dem på nettet.
    Der er diverse tutorials på youtube og programet er forholdsvist nemt når man lærer hvordan man navigerer præcist på alle 3 akser.

• #7   5. jun 2014 Hvis du har så'rn en iPad-phone agtig ting :), - kan "you-doodle" free app'en anbefales..
    Du skal dog søge efter: Do Doodle..
    smiley

• #8   5. jun 2014 Jacob og Ib smiley photoshop alene giver jo ikke megen mening - jeg skal jo have modellen fra et eller andet og så kan det pålægges hele motorcyklen..

• #9   5. jun 2014 Det du beskriver kunne være vildt fedt men det findes ikke...
    Tror mig jeg har selv forsøgt at finde det..

På nogle af de enkel producenter hjemme side kan man vægte en farve, andet sæde og sætte et andet udstødning på det er vidst det der kommer tæt på

• #10   6. jun 2014 Selvf findes det Kim smiley det vi leder efter er bare en brugervenlig udgave.
    Vi skal bare lige finde det. Til noget så sjovt som FIFA online kan du tage billeder af dig selv forfra og fra hver side - smide det ind i en app de har for ansigter og se dig selv i 3D virkelig flot. Samme sag jeg leder efter - bare hvor diverse MCer ligger - så samme princip bare for MC - det der sketchup kræver lige læring før man kan det mindste.

• #11   6. jun 2014 Vi må til at programmer smiley

Kommentér på:
virtuel styling af MC

Annonce