Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOSS HOSS
  • #3   27. apr 2014 men den kan fame blive en mega fed mc .

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/60081-boss_hoss_572

profilbillede
  • #6   27. apr 2014 Der er vel også et par designmæssige begrænsninger, når man skal "skohorne" så stor og tung motor ind i et MC stel uden det påvirker styregenskaber alt for meget smiley

• #9   27. apr 2014 Fantastisk lyd smiley med det er sateme en balje.....

• #10   27. apr 2014 Der kommer snart en forhandler af dem her i Danmark (lysstrup) med 2014 modellerne med den nye ls3 motor i. Det bliver spænende.
    Det er bla. Ham som Busa linker til som skal til at sælge dem.

• #11   28. apr 2014 Synes de er for store og klodsede til mig. Kan personligt ikke se hvad en stor V8'er har at lave på en motorcykel. Havde det været en US classic muscle car så var det noget helt helt andet smiley

• #12   28. apr 2014 Altså hvis der var en der sagde "Ta den" Så skulle jeg da nok tage imod den. Synes der er mange fede i den video.

• #13   28. apr 2014 Ja de er også for store til mig. V8'ere har en fremragende lyd, men dem de putter i Boss Hoss er bare for store.

Det ville være langt mere cool hvis de i stedet byggede nogle langt mindre V8'ere. På et par liter kun. Man får aldrig helt samme brøl som de store V8'ere, men altså selv en 100cc cylinder kan med den rigtige dæmper give en ganske dyb lyd.

Hvis man nu lavede en 2,4 liter V8'er, hvor alle cylindere så var på 300cc, så kunne det med garanti lyde fantastisk. Det er jo i høj grad motorgangen på en V8'er der fed.
    Og en 2.4 V8'er ville ikke behøve at være nær så stor og klodset. Den ville kunne bygges ind i et mere normalt MC stel og give cyklen meget bedre køreegenskaber. Er det power man vil have, så er det jo bare at smække en Supercharger på.

Men det sker jo nok aldrig. Boss Hoss er overdrevet for overdrivningens skyld desværre smiley

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #14   28. apr 2014 Moto Guzzi kørte med en V8 på 500cc i 1955-57 gp racing

• #15   28. apr 2014 Traktor. det er ikke andet i mine øjne.
    Men den er da sikkert pisse fed, at eje hvis man er til det, ville da også godt prøve en.Men hver sin smag
    Men bare det vælter det ind, med penge i statskassen, når de får plade på, med mindre det bare er leasing cykler, så er det jo fint

• #16   28. apr 2014 En ting er sikkert...man kommer aldrig til at savne motorkraft igen!

Kommentér på:
BOSS HOSS

Annonce