596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

usd gaffel på xj6 naked usd gaffel på xj6 naked

Halløj derude smiley

Har gået og leget lidt med tanken om at få usd gaffel min cykel smiley

er der nogle der ude der har en ide til hvilke gafler der ville være nemmest at tilpasse med bremser osv. og skal jeg kigger efter både bro og gaffelben eller? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  usd gaffel på xj6 naked
  • #1   28. feb 2014 nu kender jeg ikke din maskine, men hvis du vil ud i sådan en omgang ville jeg personligt vælge en der bruger de samme lejer ( kan du tjekke i max mc ) da den har samme tykkelse kronrør. er kronrøret samme længde også er det bare plug & play. hvad bremser og fælge angår, så ville det nemmeste overhovedet være at finde en komplet forende fra en R6´er. der ligner fælget ligger ret meget op af dem du har på nu og så simpelthen bare bygge hele forende med bremser, fælge samt forgaffel over.

• #2   28. feb 2014 Som Michael siger, samt du får nok lidt problemer med at møve et usd op i din rsu gaffel bro, men hvis du prøver så få lige en kammerat til at filme det smiley

Husk der sikkert vil være noget tilpasning, samt du skal finde noget montering til forlygte, instrument og hvad der ellers hænger på fronten

Alternativt kan være en fjeder opgradering til noget vægt afstemt, både for og bag, kunne være hyperpro eller brocksuspention etc

• #3   28. feb 2014 Jeps... skift hele forenden - og til en der mere eller mindre kan boltes direkte på..
    Jeg er ved at bygge ZX9R USD forgaffel og bremser på min 900 bold'or, men med den originale fælg, der passer kronrør ikke og at fælgen passer slet ikke - noget bøvlet og det var ikke gået uden min maskinarbejder-ven, med det kommer til at virke smiley

• #4   28. feb 2014 find en komplet forende(fælg, bremser, styr, greb osv.) og bolt på så er der ikke så meget arbejde i det. Vil tro du kan finde en der passer direkte på med lidt resarch...

Kommentér på:
usd gaffel på xj6 naked

Annonce