846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Styling af XT660 X Styling af XT660 X

Hej Motorcykelgalleri.

Som i kan se er jeg ret ny her, og har først lige købt min første maskine.

Jeg går og overvejer hvordan jeg mon skal få gjort maskinen lækker og køreklar til foråret. Har i nogle gode råd eller hjemmesider til at evt. fornye skjoldene, male motor-blokken, håndtag til passager osv. må i endelig ikke holde jer tilbage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styling af XT660 X
  • #4   10. okt 2013 Har hørt den cykel kommer til at køre meget bedre med en powercommander og et professionelt map. Det var måske noget at overveje.

• #6   10. okt 2013 Ahh Jens E er det ikke en XT660Z?

• #7   10. okt 2013 Jo, det er Tenéré modellen. Den er fandme også stor, ihvertfald i forhold til manden smiley

Men ja, Nikolaj. Der er faktisk installeret Power Commander på. En ting der faktisk er begyndt at irritere mig lidt, er at den hakker når man prøver at holde en stabil fart ved 50 kmt. Kan det evt. være Power Commanderen?

• #8   10. okt 2013 Altså, jeg er slet ikke expert, men jeg godt kan være powercommanderen der ikke har et map der passer 100%

Ved du om der er custom map på den eller bare et "generic" map fra internettet?

• #9   10. okt 2013 Jeg har virkelig ingen anelse. Jeg har bare overtaget den med Power Commanderen installeret.
    Har researched mig lidt frem til at man skal ha' en Windows computer for at kunne installere et nyt map, så det er første udfordring. smiley Men det kunne godt være jeg skulle prøve at installere softwaren ikke mindst igen.

• #11   10. okt 2013 Victor S, hvis du skal have et ordenligt map skal du betale en for at køre den ind på rullefelt. Det koster omkring 2500 at få det gjort ordenligt, f.eks hos FV Motor. Du kan selvfølgelig prøve at downloade et map på internettet, men der er mange faktore der gør at et downloadet map aldrig er ligeså godt som et map der er lavet specifikt til din motor og dine forhold.

• #12   11. okt 2013 læg de 3000 det koster for at få den på et rullefelt i et værksted hvor den kan indkøres, de der maps på nettet til xt660 kan du ikke bruge til en skid, hvis du vil ha det ordentligt!

• #13   11. okt 2013 Måske dumt spørgsmål, men hvad får jeg ud af at få den indstillet mere optimalt?

• #14   11. okt 2013 elias G : og det er noget du har stor erfaring med ???

• #15   11. okt 2013 michael l og det har du det store problem med?
    næh nej bland dig nu uden om, og stop med at gå i de små sko, du sviner jo en til gang på gang trods man kommer med indput, jeg har erfaringer med rullebræt, jeg er enda med i et projekt pt, hvor vi er igang med at lave et basis dyno. smiley

• #16   11. okt 2013 huha ,så stikker jeg da piben ind igen , nu det viser sig du har stor erfaring med rulning af cykler og specielt yamaha xt 660 motoren . Jeg troede blot du bare fortalte videre fra det du har læst på nettet ....

• #17   11. okt 2013 At det er noget han har læst på nettet betyder ikke at det ikke er sandt.

• #18   11. okt 2013 nej på ingen måde , men det behøver jo heller ikke at være sandt smiley
    det er en af ulemperne ved nettet, en masse klogeåger som har læst en masse og så fortæller videre .....

• #19   18. okt 2013 Tak et sving forbi offtheroad.de
    De har alt til XT generationen.

• #20   19. okt 2013 Tak for tippet! Det var lige det jeg søgte smiley

Kommentér på:
Styling af XT660 X

Annonce