772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Når i laver projekter? Når i laver projekter?

Godaften i stuerne derude smiley

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe i går og nørkler på jeres forskellige projekter smiley er det over en enkelt vinter? Bruger i alle jeres klejner på det eller køber i lidt efterhånden som pengene er til det?

Jeg spørger da jeg selv gerne vil lave min savage om hen over vinteren men det løber jo hurtig op det skidt smiley vil jo gerne have den helt klar til næste sæson men tvivler på jeg får råd til det hele denne vinter smiley

Fortsat god fredag aften derude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når i laver projekter?
  • #1   26. jul 2013 Rodede med min over vinteren og købte hvad jeg skulle bruge, når pengene var til det..

• #2   26. jul 2013 Alt efter hvor meget du vil lave, så kan det vel tage fra en weekend til flere år. Mit projekt tog mig et par vintre. Mange gange har man et "billede" af projektet, men som jeg har oplevet det, så ændrer det billede sig hele tiden. Så derfor kan en ombygning godt tage "lidt" længere tid end planlagt. Og ja, det koster væsentlig mere end planlagt.

• #3   26. jul 2013 Med min Z750 startede jeg med at gennemgå den for ting der skulle laves, og hvilke dele der skulle bruges.
    Så fandt jeg ud af hvor delene skulle skaffes og hvad de kostede, og så brugte jeg de sene efterårsdage og frem til starten af maj måned på den. Var ude og skrue ca 2 gange pr uge i 2-4 timer.

• #4   27. jul 2013 Jeg ville skifte kåbe og regnede med en lille uges tid, nu jeg igang for 4uge og har købt andet kåbeglas, lygter, undertail og sendt alt til maleren( får det hjem på mandag) og regner stadig med at købe anden forgaffel og ego skal fjerne baglygte blink og montere led baglygte med blink integreret og sidespejle med led blink, så mit projekt er indtil videre overskredet med 10.000kr og 3uger og slet ikke færdig :p. Det blir bare ved og ved...

Vedhæfter seneste billed
    Ps: det er en sv650 fra 99

• #5   27. jul 2013 tja projekter: købte en r1 med turbo jeg havde stående et par år før jeg endte på dragstrippen med den, her var der en lokal gut der kørte over 200 km/t på de 201m... satte mig det mål at det ville jeg også prøve og en større ombygning gik i gang, det tog 2 år, dvs. vintre, før det lykkedes, der var meget opsætning. Jeg er god til at sparre med nogen ting, mens andre vil jeg bare have hvad jeg mener er det bedste! - der løb meget vand i åen. Men den blev sku også vild og i 2011 lykkedes det da og ende på en sidste plads til amf, efter at have ligget kval 2, men skide være med det, den rykkede alligevel den højeste tophastighed på 203,77 km/t. Så selvom der ingen præmie var, var der lidt og tænke over for konkurrenterne smiley Har det sådan i dag, når man tænker det kan man lige lave for 10000, f.eks. så regn altid med 50% oveni, for så bliver du ej træt af det. Jeg byggede mc for det jeg havde i overtid dengang, så det kom dryssende sådan i store portioner. I dag er jeg gået i gang med nyt projekt, som gerne skulle blive endnu vildere, håber på at landet omkring de 250 hk, de grundlæggende elementer er til stede for det! - men ja, 1000 lapperne får hurtigt ben og gå på smiley

• #6   27. jul 2013 Brugte fra marts til maj... Timerne skal du ikke tælle og heller ej pengene, det bliver altid til rigtig rigtig mange timer og flere udgifter end man først lige havde tænkt smiley

Det hobby og det fedt!

• #7   27. jul 2013 Har et langtids projekt, som står lidt stille på grund f plads mangel i garagen , men har ikke travlt , det bliver færdig på et tidspunkt smiley

• #8   27. jul 2013 pas , finder delene først så kan ombygningen ske på ca.14dage

Kommentér på:
Når i laver projekter?

Annonce