1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

lasse H
lasse H
MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 34

gaffelbro gaffelbro

hej jeg har lige anskaffet mig en kasasaki zxr 750. der har en gaffelbro på og et andet styr end normalt, det sku være så den er nemmere at dreje og bruge som bycykel.
men jeg vil nu gerne ha lavet den som standard igen. er det bare at fjerne gaffelbro og så er alt man skal bruge under ? altså så jeg kun skal anskaffe mig normalt styr og ikke anden forgaffel ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gaffelbro
  • lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#1   14. jul 2013 og lige et billed til

profilbillede
  • #2   14. jul 2013 Øverste gaffelbro og et sæt nye styrgreb så er den tilbage ja.

• #3   14. jul 2013 Hvem faen køber en sportcykel, også montere sådan noget gøjl der ? smiley

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#4   14. jul 2013 ja det er ikke særlig kønt :0/
    håber jeg kan finde mig til de stumper jeg skal bruge.

• #5   14. jul 2013 tjaa .. det ser nu lidt mærkeligt ud smiley ..

• #6   14. jul 2013 sådan en som mig Morten, der er ikke plads til maven ellers hi hi !!! ja det ser sku ikke godt ud

• #7   14. jul 2013 synes da det er ok ! sports cykel med bedre køre stilling ......

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#9   14. jul 2013 tror i det er noget der er til at komme af med ? man sidder faktisk utrolig behageligt med det. og den er meget nem at dreje

• #10   14. jul 2013 ha ha ha .. jov, og nu skal jeg nu heller ikke spille smart, for lige i skrivende stund, er jeg lige blevet færdig med at sætte en anden gaffel, bro osv på kærestens CBR 600, hvor styrer er lidt højere smiley .. ikke lige så højt som det dér, men lidt !! .. Hvorfor ??

Jov, for det vil pigen ha´ !. Hun vil ikke ha´en anden slags cykel, hun vil ikke ha´ dit eller dat .. Hun vil ha et højere styr, og det var det ! .. Så nu er det sår´n ..

( Og uden at indrømme noget ), så sidder man faktisk også lidt bedre når man kører og flyder rundt

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#12   14. jul 2013 det står abm på det. hva tror i kan man tage for sådan en fætter med styret til ?

og et alm racer styr til zxr er det standar racer styr som alle modeller kan bruge ? eller skal jeg finde et præcis til min model ?

• #13   14. jul 2013 Nu har du hverken skrevet det ene eller andet om dig og din cykel, men med MIN erfaring med div racermodeller, så vil jeg ikke bygge om til standard.
    Jeg byggede en Fireblade om for fire år siden og jeg skal da lige love for, at den var noget sjovere at køre på......og ikke mindst komfortabel.
    Men sådan er der jo så meget........

• #14   14. jul 2013 De billeder du har lagt ind er heller ikke meget beskrivende. Der kan være kabler, slanger, væskebeholdere, øverste gaffelbro, ledninger, kåbeglas, clip-on-styr, spejlbelslag og spejle, der gør forskellen.

• #15   14. jul 2013 Ligner bare du skal købe 2 stk clip on. Styret sidder vel på øverste gaffel ro

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#16   14. jul 2013 flere billeder

profilbillede
  • lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#17   14. jul 2013 og et til

profilbillede
  • lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#18   14. jul 2013 det er fordi jeg gerne vil have den som original med slangerne i tanken, og det kan jeg ikke med det her styr på. og den ser osse lidt bøvet ud synes jeg smiley men igen, meget behageligt at køre med

• #19   14. jul 2013 Ja mean går jo fra racer til morfar, der egentligt er meget behageligt.
    Men find da en der mangler det udstyr der, så kan i jo bytte.
    Om under MARKED og lave en annonce.

• #20   15. jul 2013 ........og når du kalder kørestilen for "morfar", så er jeg HELT sikker på, Allan, at du aldrig har prøvet stilen ......??
    ;O)

• #21   15. jul 2013 Der er skåret noget af kåben for at få plads til styret, så du får problemer med at montere de originale spejle smiley

• #22   15. jul 2013 Jo da, jeg har haft superbike styr på en mc engang, den var sådan da jeg fik den, men det var også sådan jeg vill gøre med min GSXR1000 K8, kan sgu ikke holde den der foroverbøjede stilling ud mere.
    Der kan man i øvrigt gøre det uden at save i kåben og det er med Tüv, men vidst ikke lovligt iflg Skat.

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#23   15. jul 2013 Det har jeg faktisk først set nu Simon h smiley det var da ærgeligt af h til. Så må jeg på jagt efter en ny kåbe osse :0/

• #24   15. jul 2013 Jeg har lige bestilt et sæt "ABM" superbikes kit til min, det koster mig 1600kr. Så der er nok mulighed for at komme af med det.

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#25   15. jul 2013 jeg kan ikke se hvor den sku være skåret henne ? når jeg lige har sammenlignet fotos på google billed søgning

• #26   15. jul 2013 Jeg ved ikke om det her billede hjælper til sammenligning?

profilbillede
  • #27   15. jul 2013 Spejlet sidder med to bolte igennem kåbeholderen. Som jeg ser det på dit billede er kåbeholderen skåret ned/forkortet til en bolt og kåben ligeledes kortet af..

Men det kan selvfølgelig bare være mig der ikke ser ordentligt efter smiley

• #28   16. jul 2013 Mener den type styr koster kr 2.200-2.500 på GSXR1000 K8

• #29   16. jul 2013 Enig med simon H når man ser billederne, der har da vidst været en igang med en sav der :D, han ville bare have styret på, ah så saver vi sq bare i køben og glasset, det gør ingenting!

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#30   17. jul 2013 Ja det ses temmelig tydeligt der smiley
    Men det må være lavet godt siden jeg ikke har lagt mærke til det smiley men satanedeme en dårlig beslutning smiley

• #31   17. jul 2013 P.S. På din profil angiver du årgangen til at være '91. Det er meget muligt at det er første <i>registrerings-år</i>, der hvor den kommer fra, men det er ikke din cykel's <i>model-år</i>. Din model er en H1 eller H2 fra '89-'90. H1/H2 ('89-'90) deler ikke ret mange stumper med J1/J2 ('91-'92). Så når du skal ud at købe stumper, så check lige den rigtige årgang via dit stelnummer, så du ikke ender med de forkerte stumper.

• lasse H
    lasse H Tilmeldt:
    jul 2013

#32   18. jul 2013 tak simon, det tog mig osse lidt tid at finde ud af modellen. men som du skriiver så er det en H1 fra 1989 med første indregistrering i 1991.
    var ude med en kammerat igår og se til den. den skal ha indstillet karburator og nyt relæ til blinklys og så skulle den være klar til syn smiley så jeg må hellere komme igang med det kørekort :oP

Kommentér på:
gaffelbro

Annonce