1.698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Afslået pulverlakering Afslået pulverlakering

Jeg har for et par uger siden været involveret i et færdselsuheld, da en person kørte op i min bil bagfra, da han skulle lavet alt muligt andet end at kigge hvor han kørte!!!!

Det var den dag hvor min motorcykel tilfældigvis stod bagi varevognen efter jeg lige havde haft den til syn, hvor synsmanden ikke sagde så meget som et ord, at min nymalede cykel ikke var iorden smiley Den gik lige igennem ejerskifte syn.

400 meter før jeg drejer ind på vejen til min adr. er der en der rammer op i bilen bag mig som er bremset ned for at tage hensyn til at jeg skulle dreje. Bilen bag mig bliver så skubbet op i min varevogn, og motorcyklen inden i bliver væltet rundt og får nogle få skrammer.

Uheldigvis er det maling af stellet der er slået af smiley
Cyklen er sendt på værkstedet og taksator er sat på sagen.
Men det kan jo ske at der er mere der skal reppes end hvad cyklen er vurderes værd, og så er den jo totalskadet. Men man kan jo nok få et ord indført og måske få nogle af delene fikset, og lave resten selv.

Men mit spørgsmål går egentlig ud på om der er en måde bare at pletmale de steder hvor der er slået maling af. Kan se grundmalingen under, for på den måde at lempe lidt på omkostningerne? Det er selvfølgelig ikke den optimale måde.

Sry for lang tekst smiley

P.S. heldigvis ingen personskade smiley

På forhånd tak

/Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afslået pulverlakering
  • #1   14. mar 2013 En dygtig maler skulle nok kunne reparere det, så det ser rimeligt ud. smiley
    Jeg tror dog ikke det er pulverlak, men derimod almindelig vådlak. smiley

• #2   14. mar 2013 Du kan få noget pulver lagt på ( ved ikke om det skal i gennem maskinen for at lade det )
    så kan du varme det op med en varmepistol
    Det er sikkert ikke nemt men det er en mulighed

• #3   14. mar 2013 Det kan godt ske det bare er alm. lak. Jeg tænkte bare på om der var et alt. til at lappe det?

Ser helst at der blev malet om prof. men hvis det er med til at melde cyklen total skadet. Vi taler en pris på cyklen til under 10k kr.

• #4   14. mar 2013 Prøv at ring til en autolakrer. Jeg er sikker på en skade som den der kan leves for under et par tusinde, også selvom der skal bruges lidt tid på det, så det bliver så iorden som muligt. smiley

• #5   14. mar 2013 du kan få noget maling til at plette med ,
    sørg for at være der samtidig med taksator, og få lavet en aftale med ham .
    Steffen ; vil du ikke lave en video , hvor du smelter pulverlak ,med en varmepistol . Det vil jeg gerne se smiley

• #6   15. mar 2013 slib røret der ned også giv det noget nyt maling, ellers kan du give det noget filler og slibe det let, også male.
    hvis du bare maler over det som det er der, så vil man stadig kunne se hakket.

Kommentér på:
Afslået pulverlakering

Annonce