Afslået pulverlakering Afslået pulverlakering
Jeg har for et par uger siden været involveret i et færdselsuheld, da en person kørte op i min bil bagfra, da han skulle lavet alt muligt andet end at kigge hvor han kørte!!!!
Det var den dag hvor min motorcykel tilfældigvis stod bagi varevognen efter jeg lige havde haft den til syn, hvor synsmanden ikke sagde så meget som et ord, at min nymalede cykel ikke var iorden Den gik lige igennem ejerskifte syn.
400 meter før jeg drejer ind på vejen til min adr. er der en der rammer op i bilen bag mig som er bremset ned for at tage hensyn til at jeg skulle dreje. Bilen bag mig bliver så skubbet op i min varevogn, og motorcyklen inden i bliver væltet rundt og får nogle få skrammer.
Uheldigvis er det maling af stellet der er slået af
Cyklen er sendt på værkstedet og taksator er sat på sagen.
Men det kan jo ske at der er mere der skal reppes end hvad cyklen er vurderes værd, og så er den jo totalskadet. Men man kan jo nok få et ord indført og måske få nogle af delene fikset, og lave resten selv.
Men mit spørgsmål går egentlig ud på om der er en måde bare at pletmale de steder hvor der er slået maling af. Kan se grundmalingen under, for på den måde at lempe lidt på omkostningerne? Det er selvfølgelig ikke den optimale måde.
Sry for lang tekst
P.S. heldigvis ingen personskade
På forhånd tak
/Martin
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Jeg tror dog ikke det er pulverlak, men derimod almindelig vådlak.
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
så kan du varme det op med en varmepistol
Det er sikkert ikke nemt men det er en mulighed
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 6
Ser helst at der blev malet om prof. men hvis det er med til at melde cyklen total skadet. Vi taler en pris på cyklen til under 10k kr.
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.421
sørg for at være der samtidig med taksator, og få lavet en aftale med ham .
Steffen ; vil du ikke lave en video , hvor du smelter pulverlak ,med en varmepistol . Det vil jeg gerne se
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
hvis du bare maler over det som det er der, så vil man stadig kunne se hakket.
Afslået pulverlakering