{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brug for en mening
  • #1   2. jul 2006 helt afgjordt. det ser rigtigt godt ud.
    men du skal vide at de kræver meget vedligehold.
    hvis du ikke gider at pudse hver gang du har været ude at køre, så lad være.

• #2   2. jul 2006 havde så regnet med at få dem klar lakket så jeg ikke skal pudse hele tiden, for jeg bruger den til daglig transport

• #3   2. jul 2006 det skal du ikke gøre så.
    maleren kan ikk få lakken til at binde på den glatte overflade, så hvis du kan finde en som vil male dem, så holder det ikk ret længe og så skal du til at fjerne lakken igen for at kunne gøre dem blanke igen.
    der er kun den hårde måde at få dem til at se godt ud på

• #4   2. jul 2006 Ja jeg fik mine poleret i vinters og ja det ser godt ud, men de skal pudses konsant, og kæde fedt osv sidder over det hele.. Men et fedt look...

Hilsen Koma som får malet sin fælge blank sorte inden for de næste par uger.... Race stilen den holder nemlig!! (o;

• #5   2. jul 2006 hmm måske jeg skulle genoverveje det? nu når man ikke kan lakere noget klar ovenpå

• #6   2. jul 2006 JUST SAY NO! - jeg havde selv højglanspolerede fælge på min R1: Det var første, eneste og sidste gaNg jeg gør det - det er et sandt helvede at vedligeholde, og gør du det ikke. så bliver de lynhurtigt matte og triste....

CBR1KRR har sortlakerede fælge - en sand lise....:-)

• #7   2. jul 2006 det kan alt sagtens lade sig, prøv at gå ud til din lokale autolakere, han ka garanteret fortælle dig om det bør gøres el ej, har selv haft selvpolerede alufælge på min bil,som jeg havde fået hældt noget klarlak af en art på det holdt perfekt osv

Kommentér på:
brug for en mening

Annonce