Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning
Hej jeg er en rookie inden for mc verdenen hvad angår at skulle skille ad og samle igen, og søger derfor nogle gode råd/tips til nogle spørgsmål som jeg har da jeg ønsker at give min skønne Honda cbr 600 F et lille ansigtsløft inden at sæsonen starter.
Hvilke typer kåber kan jeg få til at passe på mc´en? Kan alle cbr F modellernes kåbe (F2, F3,F4, F4i) monteres på den gamle F model? Er især interrasseret i en cbr F4i kåbe som jeg har øje på.
Har et ønske/drøm om at få konstrueret dobbelt eller enkelt Tail pipe på mc´en (sikkert ikke lovligt vedr. syn men kunne nu være sjovt) Er der nogle som har nogle erfaringer om dette kan lade sig gøre med hensyn til plads?
Links til oplysninger etc. Er yderst velkommen
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen rookien
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 6
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 123
maj 2010
Jeg har en F4 kåbe på nu men ønsker at få en F4i kåbe på. Er der de store ændringer fra F4 kåben til F4i vedr. montering og plads?
maj 2010
Nej tænkte nok at det ville blive et problem og er ved at søge på nettet efter nogle udstødninger/udstødning som er mere ovale eller ruder formet. måske dette kunne give lidt ekstra plads.
Måtte du selv konstruere røret fra motoren til potten eller er der mulighet for at der er en fra en anden model som man kan tilpasse?
mar 2007
mar 2007
Honda CBR 600 F valg af kåbe og udstødning