413 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Andre forumemner med "Motorolie??"
Motorolie
Hej alle, jeg står i den situation at jeg skal til at skifte olie på min honda cbr125 fra 2006, men jeg har svært ved at finde ud af om jeg skal bruge 10w40 eller 10w30, jeg synes nettet siger lidt f...
Hej alle, jeg står i den situation at jeg skal til at skifte olie på min honda cbr125 fra 2006, men jeg har svært ved at finde ud af om jeg skal bruge 10w40 eller 10w30, jeg synes nettet siger lidt f...
Skrevet af: Mia F - 20. feb 2024
motorolie!!!!!
Hej allesammen..... hva er folks erfaring af denne motorolie? Hvordan er kvaliteten i forhold til eks motul..... lad mig høre,kom friskt.....
Hej allesammen..... hva er folks erfaring af denne motorolie? Hvordan er kvaliteten i forhold til eks motul..... lad mig høre,kom friskt.....
Skrevet af: Lille John. - 26. feb 2022
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Elektriker 700 kr.
- Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
- Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
- Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
- Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
- Skift af vandhane i køkken 800 kr.
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Din forhandler har nok noget han vil anbefale. Men hold dig fra det helt dyre fuldsyntetiske. Da mc'er har det med at give et klonk når man sætter i gear og nogle (læs honda) har den svaghed at de gør det samme når man skifter under kørsel i de lave gear. Dette kan dæmpes med en fed olie. Jeg selv har altid kørt med Castrol GPS, som er en halvsynthetisk olie sae10w-40 til den nette pris af ca 100 kr/ltr....
god fornøjelse...
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 15
Er cyklen af ældre årgang er der andre ting der spiller ind. Så kan det være en fordel at køre på olier med lavere viscositet da oliepumpe, pakdåser og lejer ikke helt er hvad de har været...
Vh Jacob
Motorolie??