{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sandblæsning...
  • #1   27. dec 2012 sand til sandblæsning kan fx købes i harald skrald

• #2   27. dec 2012 Eller biltema husk at vælge korn størrelse til dit behov

• #3   27. dec 2012 det jeg skal sand blæse er et variater skjold til min jog-r
    og der er maling rester jeg gerne vil have væk...

• #4   27. dec 2012 Det hedder kvartssand, og fåes i flere kornstr. Og det er MEGET vigtigt at det opbevares 100% tørt.

Det kan købes i tømmer handlen.

En lille blæse kabine er langt at foretrække, så sviner det ikke, og sandet kan genbruges. En kabine koster næsten ingen ting, hvis den kun skal rumme små ting,

De pistoler som har en sugeslange er ok, de små hvor man har sandet i en beholder under blæseren, er intet bevendt. De blæser dårligt. Og kun når pistolen holdes næsten vandret. Men de sviner forfærdeligt smiley

• #5   27. dec 2012 det er sådan en pistol jeg har købt, da jeg bare skal have sandblæst min variaterskjold smiley

• #6   27. dec 2012 er det ikke billigere at få nogle til det der gør den slags...

ellers så er der jo forskel på om det er alu eller jern du vil blæse

• #7   27. dec 2012 Du er bedre stillet med en roterende stålbørste til boremaskinen smiley

• Martinhh
    Martinhh Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 3 MC-er: 2 Svar: 2
    #8   27. dec 2012 du kan gå ind under mine albums og se et profesionelt anlæg.. det min levevej så spøger hvis du skal have svar på noget ang sandblæsning/glas/grit osv..

glas blæser du dit vario skjold bliver det for findt og holder ikke fast på malingen blæs med sand.. mindste korn du kan finde i en tømmerhandel.. kvartssand oventørrede..

Kommentér på:
sandblæsning...

Annonce