1.796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

hvor bredt er dit styr ? hvor bredt er dit styr ?

Hejsa folkens

Går stadig med tankerne om at bygge den lille 400ccm racer om til streetfigter.. om det er dumt eller ej skal jeg nok selv bedømme, bare så i ikke kommer med en masse om "find en større" osv osv smiley

Men vil lige høre.. sidder og kigger på nyt styr og er lidt i tvivl om hvor bredt et styr egentlig skal være for både at se godt ud, og være nogenlunde at manøvrere rundt med i byen..

Har kig på et 800mm bredt.. kan godt li man holder lidt "wide" på det, men er det for meget ? og hvor bredt er jeres ?

Med venlig hilsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor bredt er dit styr ?
  • #1   27. okt 2012 Der er et min. på hvor bredt dit styr skal være... Har lige fået skiltet, men kan ikke huske om 80 cm er nok....

/Christian

• #2   27. okt 2012 Nok ligefrem ?! jeg syntes det virker voldsomt bredt når jeg sidder med en centimeterstok i hånden og måler smiley

• #3   27. okt 2012 Har haft styr op til 115 cm og det var ok at køre med.-)

• #4   27. okt 2012 800mm. er temmeligt bredt til en gadecykel, min 400ccm. enduromaskine havde monteret et 800mm. styr.

Min sv1000n er 740mm.

• #5   27. okt 2012 80-82 er forholdsvis bredt. Mit er skåret af til ca.77cm pga længden på kabler og slanger.

• #6   27. okt 2012 1.15m !!
    Det må da mindst være en Hoss Boss smiley

• #7   27. okt 2012 der er også et på 925mm nemlig.. og kan godt li et bredt greb.. men hvornår bliver det overdrevet ? på et 925, kan jeg selvfølgelig bare skære det til hvis det for meget.. det bare svært at gøre længere hvis det for kort smiley

Så kommer næste.. 22 eller 25mm tykkelse ?

• #8   27. okt 2012 Var vist lige hurtig nok der... smiley
    Man kan sku godt få for meget "Morgan" smiley

/Christian

• #9   27. okt 2012 Carsten H

Nej en gammel HD

• #10   27. okt 2012 Som skrevet herover er det rimeligt almindeligt at enduromaskinmer og offroadere kører med 80cm....
    Jeg har haft 90cm på en....
    Det behøver jeg ikke prøve igen nogen sinde.

Jeg er sikker på at det ikke er et problem medsbrede styr når cowboystøvlerne peger 2m fremad og forgaflen i en vinkel så forhjulet kommer ind i byzonen2 min. før dig da det sjældent er aktiv kørestil der køres på chopperlign. maskiner...
    Ved aktiv kørsel er 80 aldeles rigeligt.

• #11   27. okt 2012 Så bliver det et 80'er.. men hvad skal diameter så være ? 22 eller 25mm ? hvad er lettest at købe stumper til ? ville gerne ha nye kontakter og gasrulle, da dem på en gammel yamaha ligner noget fra før Jesus Kristus blev født.. har forelsker mig lidt i dem fra VFR750, men ved sgu ikke lige hvor let det er at tilpasse med ledninger osv.. men hvad tykkelse ville i snuppe ?

• #12   27. okt 2012 811 mm bredt cross styr har jeg på uhyret

• #13   27. okt 2012 22mm.
    Eller fatbar, der er 28mm på midten

• #14   27. okt 2012 Så blev der sgu bestilt et 800mm Ø22mm styr til geden.. så mangler jeg bare nogle LED strips jeg kan bruge som baglygter da jeg nok har købt en R1 røv der kommer på og løftet godt.. så hvis i kender noget til det, så skriv endelig hvor jeg kan få det smiley

• #15   27. okt 2012 jeg har 85cm på min cm, du kan se det i mit album på cyklen smiley Kunne godt tænke mig lidt bredere smiley

• #16   27. okt 2012 85 cm her, og 22mm i tykkelse..

• #17   27. okt 2012 Nå ja, det er fatbar.

• #18   27. okt 2012 80cm er fint, så er der også plads til barend mirrors uden de behøver sidde på styrvægtene, havde jeg på min gamle Honda. Var satme fint, mener også det nogenlunde der omkring der sidder på SV'inet.

Køb en ordentlig baglygte, hvis du bruger LED strips løber du ind i bremse lys problematikken, eller risikere ikke at blive set. Ved Biltema har en lille klar led en med E-mærke til billige penge

• #19   27. okt 2012 skal min. være 56cm

• #20   28. okt 2012 Thomas R : Super, og tak.. Ang baglygte der.. er det noget du kan finde et link til eller noget lign ?
    For en R1 eller R6 røv er meget spids så er også blevet lidt i tvivl om det passer, eller om jeg bare skal bide det sure æble og købe en helt ny streetfigter røv med indbygget lygte som ikke er så spids (:

• #21   28. okt 2012 Fighterrøv skal være spids:) efter min mening.. Og der er et hav af muligeheder.. Goggle evt din maskine, og skriv efterfølgende streetfighter bagved, så kan du se en masse fede billeder, og mange af dem med tekst og forskellige mål.. Det er stor prakfuld verden, du er ve at begive dig ud i:). Og jeg står lige ved siden af dig:)

• #22   28. okt 2012 Fighterrøv skal være spids:) efter min mening.. Og der er et hav af muligeheder.. Goggle evt din maskine, og skriv efterfølgende streetfighter bagved, så kan du se en masse fede billeder, og mange af dem med tekst og forskellige mål.. Det er stor prakfuld verden, du er ve at begive dig ud i:). Og jeg står lige ved siden af dig:)

• #23   28. okt 2012 Til en XS400 kan jeg sgu ikke finde figtere, kun Cafe Racere, og derfor vælger jeg så at lave noget der ikke er set før.. kan ihvertfald ikke lige finde det..

Men for filan.. nu stod jeg så og betragtede den grimme gamle cykel igen, og tænkte over hvad der kunne blive fedt på den.. og nu nådede jeg helt ud i skift af forgaffel, baggaffel, fælge osv, for at få lidt breddere dæk på.. puha.. det tager om sig.. men nu må vi se.. starter med fronten.. bliver ikke en ond figther, men bare sådan en Semi der er lidt høj i røven.. og så skal jeg sgu se om jeg kan fremtrylle et adapterstykke til min Akrapovic EVO2 potte, og så måske få den op under røven, bare for at gøre det lidt federe.. overkill, det ved jeg, men villese godt ud, selvom det kun er 400ccm smiley

• #24   29. okt 2012 Pas lidt på med at forlænge udstødnings røren og med for mange bug, har prøvet at den ikke kunne trække mellem 3+6000rpm pga ændring. Ikke at det nødvendigvis er det samme for din men lige et heads up.

• #25   29. okt 2012 Thomas R : Ja har godt haft det i tankerne.. tror det har lidt med modtryk osv at gøre.. men nu prøver jeg mig frem.. har et ekstra sæt udstødninger liggende til den, så ville bruge forrør derfra, og så få lavet noget der passede direkte på.. så har jeg min 2-1 liggende som reserve hvis det bliver helt af helvedes til smiley

Kommentér på:
hvor bredt er dit styr ?

Annonce