1.655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

land L
land L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

yamaha fzr 600 yamaha fzr 600

hej alle sammen.. jeg er kommet igang med et projekt på min yamaha fzr 600.. jeg har lagt mærke til at der er nogen som har sat sådan en r1 bagende på, er det noget der er lige til? og hvis i ligger inde med en r1 bagende må i meget gerne kontakte mig..

go søndag folkens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha fzr 600
  • #1   26. aug 2012 Vær opmærksom på, at det ikke bare lige er sådan at smide en R1 bagende på. Du skal også skifte tanken for at få sædet til at passe ordenligt samt skære en del i stellet og rykke ting rundt.

Hvis du vil have et "plug-and-play" sæt skal du have en Airtech bagende, men så må du ofre muligheden for at have en passager med bagpå.
    http://www.airtech-streamlining.com/yamaz/fzrr1conversion.htm

En anden mulighed er at sætte en R6 bagende og en YZF-tank på, så skulle det passe bedre.
    http://heath.agdog.com/fzr/workbench/r6_tail_yzf_tank/

Hvis du beslutter dig for at give dig i kast med projektet, så husk at smid en masse billeder op smiley

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#2   26. aug 2012 mange mange tak det var lige sådan en hjælpende hånd jeg skulle bruge..jamen det er besluttet og inden vinteren er omme så er der lagt en masse billeder op:)

• #3   26. aug 2012 Lyder som et hyggeligt projekt smiley
    Held og lykke med det, jeg glæder mig til at se resultatet. Ville gerne selv lave samme projekt, men er ikke så vild med at skulle skære så meget i cyklen. Så jeg nøjes med at spare op til en R6'er i stedet for. Så er jeg fri for at skifte bagenden smiley

• #4   26. aug 2012 plejer nu at være en R6 bagende der bliver smidt på, der er rigtigt at der skal skæres lidt af i stellet og flyttes et par ophæng, har også bagende til at ligge og vil igang med projekt på et tidspunkt, har bare ikke fundet sæderne endnu, den med at du skal have en anden tank på holder ikke, det kan ikke lade sig gøre på en fzr, der er tanken jo firkantet og dyb, og så med en skal oven på, på en r6 er der en stor tank på i metal uden afdækning. så vidt jeg kan se er dem der er bygget om med bagenden fra en 99-01 bagende med de runde baglygter.

held og lykke med dit projekt

hilsen Carsten

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#5   26. aug 2012 vil du måske sælge din bagende carsten? og tak

• #6   26. aug 2012 nej den er ikke til salg, skal helt sikkert i gang med projektet på et tidspunkt smiley

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#7   26. aug 2012 Bare iorden;)

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#8   26. aug 2012 men carsten vil det så sige at jeg kan nøjes med og købe en komplet bagende plus sæder fra en r6 99-01 og uden og købe en anden tank? selvfølgelig skal der noget tilpasning til ophæng men det kan jo laves.

• #9   27. aug 2012 Hvis du kigger lidt på dem der er lavet her inde, så er de lavet med den bagende og sæde, mener det er et stort sæde på den model, men ikke helt sikker. Den jeg her til at ligge er fra en 03, og der skal vist lidt mere tilpadsning til, da selve plast delen ikke går helt så langt frem. Som jeg ser det i det link oven for er tanken fra en yzf og bagendes fra en r6 tror det er en 750 thundercat når han skriver yzf

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#10   28. aug 2012 jeg har her med idag fået fat i en yzf tank! nu mangler jeg bare en r6 bagende! håber der er en af jer der ude der har sådan en til og ligge til mig.. farven er ligyldig! ridset eller ej helst i hel stand men prøv og skriv hvad i har!!!!!

• #11   29. aug 2012 Ellers så prøv eBay, der er også en der har en 99 r6 til salg i dele, har du prøvet ham?

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#12   29. aug 2012 Nej har jeg ikke. Vil du ikke sende mig linket ? Kan ikke finde det.

• land L
    land L Tilmeldt:
    aug 2012

#13   30. aug 2012 så er det hele kommet hjem og projekt er hermed sat igang. tak for hjælpen!

• #14   3. mar 2013 hej
    jeg kan sige det et kæmpe arbejde
    og det tar tid a få til a passe
    har selv prøvet a bygge en fzr 600 r
    om til en r1
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/42421-yamaha_fzr_600r__r1_

• #15   3. mar 2013 Hej Leon, hvad gjorde du med ekspentions beholderen?

Kommentér på:
yamaha fzr 600

Annonce