1.645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Stafferinger Stafferinger

Hej venner

Kender i nogen firmaer, som kan lave stafferinger / folie efter eget ønske?

Jeg vil gerne have de originale 1972'er stafferinger på min T350'er. Som dem her: http://www.cyclechaos.com/images/thumb/e/e8/1972-Suzuki-T350J-Orange-376-4.jpg/350px-1972-Suzuki-T350J-Orange-376-4.jpg

Kan det mon lade sig gøre?

Mvh. Claes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stafferinger
  • #1   18. jun 2012 Yep. Har plotter og folie så hvis der kan fremskaffes nogle billeder af de originale så kan det bestemt lade sig gøre

• #2   18. jun 2012 Kan de fleste skilte malere ikk det??

• #3   18. jun 2012 Billeder af de originale?i 1/1-størrelse? Jeg har jo umiddelbart kun de billeder man kan finde på nettet af de originale lakeringer?

• #4   18. jun 2012 Nej bare et par billeder af den type som det drejer sig om og så selvfølgelig nogle mål på tank og skjolde så burde det lade sig gøre.
    Efter hvad jeg lige har fundet er der to slags en med en tynd stribe i top og bund og en kraftig i midten som følger toppen af tanken og en magen til som løber midt på tanken.

• #5   18. jun 2012 Den stafering der løben rundt om tanken får du nok problemer med at få tegnet i flad 2D. Du kan selvfølgelig wrappe tanken ind i malertape og derpå tegne stafferingen. Når du så hiver tapen af i et stort stykke har du en 2D tegning.

Har du søgt på færdige stafferinger på ebay? Burde være der.

• #6   18. jun 2012 Jeg har sat et billede af det jeg gerne vil have i mit øverste indlæg. Virker det mon ikke? Det er den type, som er lidt bred og ligesom følger tanken ned..

• #7   18. jun 2012 Claus. Ja har søgt og søgt. Men rigtig god idé med at wrappe tanken og tegne og fortælle!

• #8   18. jun 2012 Ja ok intet på ebay, men der fåes lidt fra US.
    http://kz900.com/decals/suz/decals-suz-T-Series.html

• #9   18. jun 2012 Det burde nu nok at lade sig gøre.
    Ellers skal du få det malet på.
    2 linier med fineline tape til at lave de to tynde røde linier og to styk mere i top og bund så der det bare at dække resten af i malertape det fås i mange breder og er let at arbejde med laver ikke høje kanter hvor malingen normalt vil bygge op

• #10   19. jun 2012 Skiltemanden.dk har stafferinger liggende til de fleste MC, og har han dem ikke laver han dem i den bredde/farve man ønsker.
    De er i et materiale der gør at det er let at dreje dem rundt i kurver, og de første 5 minutter kan man pille dem af og rette lidt. Derefter kan man ikke få dem af. De er meget tynde når de har sat sig, og selv den mest pilfingrede lille knægt kan ikke få dem af bagefter. 75 kr for 1,5 meter. Ikke billigt, 3M koster en tiendedel, men siden hvornår er specialfremstillet kvalitet blevet billig?

• #11   19. jun 2012 Lyder rigtig spændende, Peter. Jeg vil kontakte ham og spørge til det.

Tak for rådet!

Kommentér på:
Stafferinger

Annonce