{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

styling og fugle er... {{forumTopicSubject}}

... da nok lidt af en sort overskrift, men jeg fangede nok lidt opmærksomhed smiley plus fugle vel også kan være en slags styling, selv ufrivilligt

Sagen er den, at jeg mandag aften kørte rundt i nærheden af ringsted, da der pludselig var en gulspurv der fik den spontane ide at ville bygge rede i min indsugning... den skulle nok have overvejet at tage den lidt mere med ro... at flyve ind i et gitter med ~150 km/t efterlader ikke meget liv... tjek de sidste billeder på min profil smiley

Cyklen fik så lov til at strippe ned til stel og motor, nu jeg alligevel var igang, og fuglen blev fjernet og cyklen fik en god pudsetur, så den kunne blive glad igen

Nåede efterfølgende også lige at køre en hyggetur i går aftes i det gode vejr...

Har desuden fået taget nogle nye billeder af de seneste tilføjelser, nye blinklys, hvidt baglygteglas, hygger, tankpad...

Hvis du har fulgt med så langt som hertil... så er du da også velkommen til at kigge et smut forbi min profil og give en stemme og/eller en kommentar...

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7488

/Anders (der synes fugle skal se sig for, og nu har 3 drab af gulspurve på samvittigheden, 2 tidligere var dobbeltmord på motorvej med hond accord + lift fra vejle til kbh)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styling og fugle er...
Kommentér på:
styling og fugle er...

Annonce