Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alu. Kasser
  • #2   22. mar 2012 Efter havd jeg har set er der rigtig mange der køre lige præcis med dem der, så det må være godt nok smiley .. Altså på BMW'er

• #3   22. mar 2012 er jorden rund

sry til trådstarter

• #4   23. mar 2012 Ja jeg vil nu prøve at bestille et par til min dr750big og smede et beslag selv når de lander ... Tak for i gad lure på det

• #5   23. mar 2012 Jeg har set dem "live" på en bimmer jeg arbejde på en enkelt gang, Jeg synes de ser rigtig fornuftige ud. De virker pænt solide i både hængsler og svejsninger. Jeg ville ikke være nervøs for at invistere i dem...

• #6   23. mar 2012 Til den opmærksomme eller bare den nysgerrige, som ikke selv kan eller gider finde info om taskerne på producentens side.

Er de vandtætte? JA
    Er samlingerne væk fra hjørner og kanter? ??
    Kan de låses? JA
    Hvad vejer de? 46 Liter 4,4 kg
    Er der bespændingsbeslag på top på en måde så de kan tåle at blive stået på omvendt? JA
    Kan man købe reservedele til dem? JA
    Er de anodiserede? Elokseret
    Hvordan monteres de? MED LÅS Som de fleste af bmw´s alubokse.
    Hvorfor er topboks et andet design? Det er samme design !
    Fungerer beslag som crashbars når tasker er afmonterede? JA
    Kan man købe indertasker til dem? JA
    Hvilken hastighed er de garanteret til? Ingen tasker er garanteret til nogen bestemt hastighed, men de er typegodkendt til 130km/t hvis ikke jeg husker helt galt...

Kommentér på:
Alu. Kasser

Annonce