{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakering af fælge
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   21. mar 2012 Dårlig ide.

Alene det at dækkene skal på igen, vil med al sandsynlighed gøre at malingen slipper langs kanten og det hele bliver utæt.

Jeg skifter omkring 100 sæt dæk på en sæson af flere forskellige årsager, og det er stort set ALLE fælge der er enten autolakeret eller spraymalet, som får problemer.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #2   21. mar 2012 Enten skal du få dem pulverlakeret eller eloxeret - så er det en holdbar løsning.

• #3   21. mar 2012 Nej til pulverlak ! ee't stenslag og så er det bare et spørgsmål om (kort) tid så ryger resten... Autolak jatak ! også det mc'erne kommer med !

• #4   21. mar 2012 har lige fået mine autolakeret blank sort med klar lak det ser sku godt ud

• #5   21. mar 2012 Få dem pulverlakeret-det er billiger end spray og bedre end vådlak?billiger.
    jeg har nogle fælge som jeg har kørt med mer ened 10 år og de ser stadig ud som ny.

Har også fået komplette egerhjul pulveret og det holdt også til de 60000 km som jeg så cyklen.
    og min us vogn kør også med pulverlak på hjulene.
    Du kan få det lavet ved per som bor overfor metro-psindustrilak
    han kan blæse hjulene og de får pulver grunder og de kan få klarlak i pulver også.
    dem som siger det ikke holder ved ikke hvad de snakker om.i gamle dage var der nogle have møbler med dårli pulverlak som rustede indefra og kunne trækkes af i flager.
    mvh kk

• #6   22. mar 2012 Der er sådan set ikke noget galt i autolak på fælge.

Men det de fleste oplever, når dækkene skal krænges på igen, er helt sikkert det samme fænomen - nemlig at malingen ikke er hærdet ordentligt igennem når de lander hos dæk-smeden.

Nu er jeg selv en af dem, der dagligt får MC folk ind ad døren (jeg laver bla. MC stafferinger), og lige i denne tid hvor solen skinner igen, kan folk slet ikke vente på at komme ud.
    At de så skulle have tænkt på det noget før, så sagerne kunne tørre, og hærde ordentligt igennem, det er en anden sag.

Nu vil autolakererne sikkert sige; "Vi bruger turbo hærder, og giver ekstra varme".
    Det hjælper bare ikke noget. Lakken er ikke hærdet før end du ikke længere kan sætte et mærke i den med en negl. Og der går faktisk ret lang tid smiley

Skal det gå pokkers hurtigt, vil jeg anbefale pulverlak (nej, det falder ikke af hvis det er gjort rigtigt). Pulverlak er nemlig tørt med det samme.
    Skal det derimod se godt ud, med spejlblank lak, så er der kun én vej - men giv Jer god tid. Det er sur røv at se malingen skrælle af, i dæk-vride-maskinen smiley

Og så ville jeg da slet ikke kaste mig ud i Motip...........

• #7   10. apr 2012 hey
    jeg kan da lakere dem for dig hvis det er..????
    har du andet der også skal friske op klarer vi også det...:)

mvh Ulrik

Kommentér på:
Lakering af fælge

Annonce