{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Styling/streetfighter av Yamaha FZ750 {{forumTopicSubject}}

Noen som vet hvor mye arbeid det er å få til ny bak på min fz? ser det er noe universaldeler å få kjøpt men?
Ellers andre tips til hva jeg kan gjøre?
Har ikke så mye peiling på styling til MC så tips er velkomne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling/streetfighter av Yamaha FZ750
  • #1   28. maj 2006 jamen der er mange måder at gøre tingene på... nogle køber en hel mc og bygger delene fra doner-cyklen over på... andre køber dele hjem enkeltvis.. det kommer lidt an på hvilket look du vil have..

• #2   28. maj 2006 Hmmm, ja det er nok flere muligheter ja....har ikke tenkt på det med en donorsykkel egentlig, tenkte det var for vanskelig å få delene tilpasset....jeg har som sagt ikke mye erfaring med styling/ombygging av sykkel dvs ingen erfaring smiley

• #3   28. maj 2006 der vil altid være en del tilpasning... jeg har som heller ikke den store erfaring... men alt kan lade sig gøre med lidt finger-snilde... det der er det gode ved en doner-mc er at du kan få mange bedre dele som bremser nyere kåber osv.. men der er jo så selvføllgelig tilpasningen...

• #4   28. maj 2006 Ja netopp, har kikket litt på http://www.streetfighterdirect.com og har funnet endel bakende-deler der, så nå er jeg i gang med å ta mål av bakerste del av rammen på min sykkel for å finne ut sånn ca om den passer.
    Har demontert alt bak på sykkelen nå, bakerste del av innerskjerm med nummerskiltholder, baklys og håndtak for passasjer og må si at sykkelen blir mye tøffere om jeg får ting til å passe som jeg vil smiley

• #5   28. maj 2006 har sett litt på lykter/fronter på www.bimbos-fighter.de men synes disse blir litt overkill egentlig, vil ha noe som ser litt mer diskret ut, hehe smiley men mye tøft der det er sikkert smiley

• #6   30. maj 2006 Hej Geir F.

Den ser da allerede meget bedere ud uden badekarret!
    Har sindsygt travlt paa arbejde for tiden og skal til England og hente min SP1'er i weekenden.

Men skriv lige lidt om hvad dit budget er og hvad du havde forestillet dig saa hjaelper jeg dig gerne med min besdkne viden!

Mvh
    Bo

• #7   31. maj 2006 Tja, budget ja....hmmm, tenkte ikke på skikkelig store forandringer egentlig, men har noen ønsker da, ny eksos, vil helst ha 2stk under setet om det lar seg gjøre eller bare en med litt mer "sleek" eller moderne look, videre hadde jeg kunnet tenkt meg litt bredere og litt mer lavprofilt dekk bak som det heter på bilspråk smiley en litt cool front, ser ikke helt for meg hvordan den skal se ut, men synes mange av de jeg ser på nettet virker litt små(?) skal kanskje være sånn....
    Ellers så er jo ny og litt tøffere og sporty bakpart et ønske da, solo-seat med mulighet for passasjer hadde vært praktisk og evt ny instrumentering, analog elr digitalt, alt avhenger av hva som ser coolest ut da.
    Men nå er jeg ikke akkurat dreven med styiing av mc da, ei heller er jeg meget godt utrustet økonomis, så det får bli et skritt av gangen smiley Menå få hjelp av noen som har mer erfaring enn meg med dette hadde jo vært skikkelig realt da smiley setter virkelig pris på all hjelp jeg får.
    Men sånn alt i alt er jo dette en sykkel til ca 20.000 NKR da så jeg har ikke tenkt å brke altfor mye penger på den, men hvem vet, kan jo bli bitt av basillen og få lyst til virkelig å fiffe den opp etterhvert, men synes alt i alt at sykkelen kanskje er litt for gammel, og kanskje litt tung...men kan sikkert få til mye fint med den smiley

Kommentér på:
Styling/streetfighter av Yamaha FZ750

Annonce