855 visninger
|
Oprettet:
Styling/streetfighter av Yamaha FZ750 {{forumTopicSubject}}
Noen som vet hvor mye arbeid det er å få til ny bak på min fz? ser det er noe universaldeler å få kjøpt men?
Ellers andre tips til hva jeg kan gjøre?
Har ikke så mye peiling på styling til MC så tips er velkomne
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
maj 2006
Har demontert alt bak på sykkelen nå, bakerste del av innerskjerm med nummerskiltholder, baklys og håndtak for passasjer og må si at sykkelen blir mye tøffere om jeg får ting til å passe som jeg vil
maj 2006
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
Den ser da allerede meget bedere ud uden badekarret!
Har sindsygt travlt paa arbejde for tiden og skal til England og hente min SP1'er i weekenden.
Men skriv lige lidt om hvad dit budget er og hvad du havde forestillet dig saa hjaelper jeg dig gerne med min besdkne viden!
Mvh
Bo
maj 2006
Ellers så er jo ny og litt tøffere og sporty bakpart et ønske da, solo-seat med mulighet for passasjer hadde vært praktisk og evt ny instrumentering, analog elr digitalt, alt avhenger av hva som ser coolest ut da.
Men nå er jeg ikke akkurat dreven med styiing av mc da, ei heller er jeg meget godt utrustet økonomis, så det får bli et skritt av gangen Menå få hjelp av noen som har mer erfaring enn meg med dette hadde jo vært skikkelig realt da setter virkelig pris på all hjelp jeg får.
Men sånn alt i alt er jo dette en sykkel til ca 20.000 NKR da så jeg har ikke tenkt å brke altfor mye penger på den, men hvem vet, kan jo bli bitt av basillen og få lyst til virkelig å fiffe den opp etterhvert, men synes alt i alt at sykkelen kanskje er litt for gammel, og kanskje litt tung...men kan sikkert få til mye fint med den
Styling/streetfighter av Yamaha FZ750