818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Bandit bagende... Bandit bagende...

Hejsa

Har fået en flænge i bagskærmen eller hvad det nu heder på min bandit. (det der holder nummerplade, blinklys og sikkert også tager noget sprøjt).
Tænkte at det måske var anledningen til at få gjort noget ved denne del af cyklen, da jeg syntes den bliver noget pænere uden.
Men er der nogen der har ideer til hvordan man gør dette? Har set en del banditter her på galleriet der har pillet skærmen af - ser det ud til. Men hvad er fremgangsmåden? saver man til? laver man beslag til nr. pladen??.... anyone??
(havde tænkt mig at skifte blink i samme omgang!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit bagende...
  • #1   15. maj 2006 hejsa...
    Der er flere muligheder. På den jeg havde valgte jeg den billige, nemlig at save af, så man ikke kan se den. Flytte nummerpladen op, der hvor nummerpladelyset sidder, og sætte et par hjemmelavede beslag på til nummerpladen. Alt muligt metal kan vel bruges, men rustfrit er det bedste. Så smed jeg munnerpladelyset over højre skulder, og lavede endnu to simple vinkelbeslag til mine små nye blink.

Vupti.. en sporty bagende...

• #2   15. maj 2006 hvad så med nummerpladelys?? er det ikke lovkrav?

Men hvis du alligevel lavede nye beslag til nummerpladen er det så ikke nemmere at hive hele plastikskærmen ud? eller har den stadig funktion...?

DAMN nice cykel du holder dig ellers...:P kan desværre ikke stemme, da jeg ikke har fået oprettet banditten endnu

Kommentér på:
Bandit bagende...

Annonce