1.434 visninger
|
Oprettet:
xenon kit til MC {{forumTopicSubject}}
Hej mcér
er der nogle der ved lidt om xenon til mc
vi er to der gerne ville sætte det på vores mcér
vi har kikket på noget hos everlight.dk
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 31 Svar: 75
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 657
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.934
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Jeg vil da nok sige det giver mere lys på vejen... Jeg havde da en del mere lys på vejen da jeg havde xenon monteret... Man skal bare huske at justere lygten...
Ja det er ulovligt og ja det er træls når man møder en med xenon i en lygte der er fejljusteret, men det giver et godt lys når man holder sig til 4300k & 6000k...
/ Bülow...
jul 2008
Hvis det skal være så monter det i langlyset, du kan jo ikke se længere med dit normale lys selvom det er xenon, så du rammer stadig rådyret
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 397
Kan man ikke få et sæt h4 hvor kort lys er normal og langt så eer xenon ?
Vil nemlig gerne have lovligt lys - og så godt langt lys.
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Jeg fik omkring 40-50% større lyskegle på vejen med xenon i nærlys, så det giver mere oplyst asfalt...
/ Bülow...
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 10 Emner: 13 Svar: 37
Så kan man godt kalde mig egoistisk overfor jer der bliver blændet.
Bøden er en billig pris for den gode sikkerhed som xenon lyset giver
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 287
Er egentlig lidt imponeret over så mange tråde om Xenon som er kommet dette forår.. Og nu hvor vi er ved snakken endnu en gang tillader jeg mig at linke til en tidligere tråd hvor "Carsten Oxie" beskriver lidt om lovligheden af Xenon..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=157927
God vind derude
jul 2008
det der tis med sikkerheden... køb jer da en bil hvis i syntes det er så vigtigt, ingen grund til at genere og udsætte andre folk for fare.
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
(Bare pisse ulovligt og pisse belastene for os andre på vejen.)
jeg synes HELT bestemt det drejer sig om at blive set og så er jeg helt ligeglad med det genere dig Jesper ja det ser fedt ud men prima blive set blive se,t det er vil det det handler om
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
og der ikke er for meget brøvl med det
men tak for jeres tilbage meldinger
men jeg kan forstå det er mere - ved det lys end +
god vind til jer alleog kør forsigtig
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Jeg ved at der er mange der monterer DE linser fra biler på deres R6'ere, så det kunne nok også lade sig gøre på en SV. Men det er nok rimeligt bøvlet.
HVis du virkelig er intereseret i at få ordentligt lys og ikke bare noget brian gejl. Så køb et par Philips extreme eller Osram Nigthbreaker. Kører selv med extreme og de giver et fremragende lys.
Dem der påstår at de får markant bedre lys med Xenon. Vil jeg gerne spørge om. Hvor er det i får bedre lys?
Er det ligesom alle de tåber der kører rundt med tågelys tændt hele tiden?
Hvor det eneste sted de får mere lys, det er lige foran bilen, det sidste sted man burde have sin opmærksomhed når man kører med 80 km/t eller mere.
jul 2008
Jeg kan se en funktion for xenon i langlyset, bedre lys og du genere ikke nogen, med mindre du køre med det tændt hele tiden.
Men det er jo ikke nok, fordi så ser cyklen ikke smart ud om dagen forbi alle tøsebørnene.
xenon kit til MC