{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Motor renovering {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter..

Hvad hedder teknikken der bruges for at komme til det flotte resultat som ses på sidste billeder? Inden har det hele set ud som vist de første billeder. Håber meget der er en el. flere som kan sporer mig ind på det sådan jeg ved hvad jeg skal søge efter.

Før: (link fjernet)
Efter: (link fjernet) (link fjernet)

I må meget gerne sende link, hvis I kender til steder som kan lave sådan et resultat smiley På forhånd tak og god aften.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor renovering
  • #1   10. feb 2011 hvis det er alu, kan glasblæsning være en god ide, det er ik så hårdt ved metallet som sandblæsning

• #2   10. feb 2011 Kommer lige et 'efter' billede med det resultat jeg søger et sted som kan lave det...

Link: (link fjernet)

• #3   10. feb 2011 Jeg tror sku cylinderen er af jern.. Den er så blevet glasblæst, kemisk renset, sandblæst eller lignenden hvorefter den er blevet forkromet.

Hvis din motor er af Alu, kan det også godt lade sig gøre at forkrome den, men det er lidt dyre, da alu først skal have et lag copper, for at kromen kan binde.

• #4   10. feb 2011 Min motor er af samme type(jern). Omk. forkroming ville det så ikke give et mere skinnende resultat a la choopere, udstødninger og lign.?

Syntes det virker som om det er mere mat gråt at de på? Men måske man kan varigere hvor skinnende resultatet skal blive?

Nogen der ved noget om dette el. kan følge hvad jeg mener med det mere matte look?

• #5   10. feb 2011 er det ikke sådan noget ultra lyds ting???

• #7   10. feb 2011 Humm... Tak for de mange bud! Knofedt er det ikke smiley Jeg vil søge lidt efter glas/ sand slibning.

Er der nogen af jer som kender et sted som kan anbefaldes?

• #8   10. feb 2011 Hej Claus L

Emnerne er glasblæste. Du kan tage kontakt til Gladsaxe Metalsliberi i Søborg de kan både sandblæse, glasblæse og polerer, de har mange års erfaring. nummeret er 3956 4543, du skal tale med Lars eller Stig

Held og lykke

Jørgen

• #9   10. feb 2011 Hej Jørgen

Det vil jeg forsøge at gøre smiley Tak for info...

Har du en ide om hvilket prisleje sådan noget ligger i?

• #10   10. feb 2011 Det kommer lidt an på hvor meget du skal have lavet, vil foreslå dig at tage et foto af delene og evt.maile til dem, så får du en pris ellers tag dem med derind og lade dem vurderer det med det samme, så får du også leveringstid på det.

Kommentér på:
Motor renovering

Annonce