{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kåbe på cbr.
  • #1   23. nov 2010 Der er rigtig mange, der netop laver denne ombygning, så mon ikk??

• #2   24. nov 2010 hej der er lidt med forskel på bagstel ved bag sæde der er ændret men kan sagtens rettes til! har en koplet kåbe med lygter og kåbebøjle alt komplet da min blir til fighter det har ridser men ingen revner! Hvis det skulle have int det er fra en sc33 år 97

• #3   24. nov 2010 Lyder nice smiley

Thomas H: Hvor slemt er de ridser og er det de orange / grå som sidder på den du har til salg ?

Jeg har nemlig set jeg kan få et sæt kina plast som er malet og klar til montering til under 3000.-, så det skal være pænt nok til at jeg kan montere det uden at male.

• #4   24. nov 2010 det er ikke dem fra den jeg har til salg og de skal males desværre. men du kan få det hele incl forlyte og beslag for omkring 2300kr

• #5   25. nov 2010 Det er fristende Thomas, men jeg kan for 3-4000.- få et sæt nye, nylakerede skjolde fra kina. Ved godt det nok ikke er helt samme kvalitet plast og maling, som jeg ville kunne få her men synes ikke jeg har de 6-7000.- det ville løbe op i. Men tak for hjælpen og tilbuddet

• #6   24. jan 2011 Ville lige indskyde at man hos manghe auto lakkere kan få malet et sæt kåbe dele for under 2k, og så er det udemærket kvalitet, kan både blive dyrere og billigere alt efter mailinge typen.

Kommentér på:
Ny kåbe på cbr.

Annonce