1.101 visninger
|
Oprettet:
Spartle sin kåbe (lappe huller mm) {{forumTopicSubject}}
For ikke så lang tid siden kørte jeg galt hvilke resulteret i at kåben blev mindrekøn at se på.
Den ene siden ligner den nærmest en ederkopspind (massere af revner,men det hænger dog sammen)
Den anden siden er der røget en "stort" stykke af / på størelse med to kreditkort ved siden af hinanden)
Ville høre om:
1: Det ernoget man selv kan lave?
2: Om der er nogle guides til det?
3: Hvad skal jeg bruge (hvad kan anbefales af materialer)
4: kan man selv omlakere det sådet bliver pænt?
( hvis det er løsninger der tager langtid gør det ikke noget har masser af tid,kan jo ikke køre =( =( =(
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 22
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
til min tank har jeg bare kradset op og lagt glasfiber hen over, så klare lakkeren resten ;o)
om du selv kan lakerer hmm tjo det kan man vel godt jeg har da gjort det tit på andre ting ;o)
sep 2005
og glasfiber kan du også bruge som lim, dette ville jeg gør med det stykke der er røget af.
har arbejdet en del i glasfiber, både til biler og mest af alt bilæ stereo hehe
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 71
dec 2005
dec 2005
dec 2005
sep 2005
med hensyn til splejsning af plastik kan man være heldig og uheldig, jeg har en kofanger som er splejset sammen og det holder ikke eller holdt ikke desværre, men der er nu spartel på og så var den skid slået ;o)
sep 2005
dec 2005
Hvad tror du det vil koste ca?
og hvad skal jeg heltprecis bruge ? Glasfiber+Spartel+?
sep 2005
glasfiber måtter ved jeg faktisk ikke helt hvor man kan få henne jeg har en kontakt gennem en vindmølle fabrik derfor har jeg det (har også en spand polyester + hærder stående til når der virkelig skal bygges hehe) men prøv at spørge den lokale træhandel osv.
og alt efter hærder du stopper i så er det klar til slibning ca 20min efter (eller det plejer det at være med mit blandings forhold, selvfølgelig kræver det så at man er rimelig hurtig til at få det på de steder hvor det skal være.
kan sige jeg har lavet subwoofer kasse i glasfiber som har holdt til 156db UDEN at slå så meget som en revne ;o)
sep 2005
måtter aner jeg ikke
dec 2005
Må tage rundt omkring og høre hvad de har, 1000Xtakker for hjælpen =) =)
sep 2005
og nu da din cykel er sort ville jeg sq nok lakke det selv også, først en gang grunder og så lak spray hen over i nogle lag og så en gang klar lak til sidst og så en omgang vandsliber helt til sidst i korn hmm 1200 evt. for at give den en fin overflade men ok det må du se på hen af vejen ;o)
og det der med masker.. gleeeem det men du behøver nok ikke så mange bejre bagefter hahaha
Spartle sin kåbe (lappe huller mm)