{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvide blinklys / sidespejle
  • jens G
    jens G Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 94
    #1   15. nov 2010 jeg mindes en gang at have set at FAR laver nogle hvide spejle..... www.mcstyling.dk forhandler så vidt jeg ved FAR produkter... tror måske der ligger et katalog på deres side, ellers kan du kigge her: www.far.it

• #2   15. nov 2010 Juppi > tak for links - har godt set de modeller men det er ikke liiiige i den boldgade jeg leder, sjovt at det skal være så svært at finde noget hvor plasten er hvid. Traditionelle - dog små blinklys ville være perfekt til mit projekt, men gider ikke skulle skilde skidtet ad for at male dem...

Hvis det havde været et større og mere ambitiøst projekt havde de FAR modeller været toppen :o)

• jens G
    jens G Tilmeldt:
    mar 2009

#3   15. nov 2010 jeg tror ikke der er nogen vej uden om at skulle male selv så.. det tager heller ikke mange minutter at skille ad, eller evt bare afdække?

• #4   15. nov 2010 Tja det kan godt være at det er der jeg ender - har fundet gule blinklys - af alle farver så GULE!!

Nå men jeg kigger lidt videre og når jeg så en gang giver op så må jeg købe noget maling og se hvor det bringer mig :o)

• jens G
    jens G Tilmeldt:
    mar 2009

#5   15. nov 2010 det lyder som en god plan smiley jeg har i hvert fald aldrig set hvide spejle eller blink...

Kommentér på:
Hvide blinklys / sidespejle

Annonce