Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fzr hid kit
  • #1   20. aug 2010 Hvis du ikke selv ved hvilken pærer du bruger ville jeg da lige gå ud og se efter selv. Så giver resten sig selv

• #2   21. aug 2010 Ja jeg er da godt klar over pære typen. Men Jeg spurgte også om et kit. Det er jo noget med reflektor til parabolrene, så de ikke blænder alt og alle når der er lavt lys.

• #3   22. aug 2010 Hvis du ikke har DE linser vil det blænde og være ulovligt, det er de der små runde linser. Tror ikke du kan få dem til efter montering. DU kan sikkert få dem løse og selv bygge dem i, men det er noget bæ

• #4   22. aug 2010 DE linser eller ej - stadigt ikke lovligt - prøv med Phillips Extreme Vision pærer de lyser fantastisk og ligner 5000 K HID og er ganske lovligt. Man møder efterhånden alt for mange cykler med blævrende blændende lys - pisse irriterende for andre men sikkert fint at køre med selv.

• #5   22. aug 2010 Giver Jan ret mht. til Phillips extreme, de lyser fantastisk.
    Er lovlige, kræver ingen ombygning, kan skiftes når de springer på en tur, ligner næsten en xenon (hvis man går op i det) og er væsentligt billigere end et HID kit.

• #6   23. aug 2010 Osram knight breaker er også en god lysstærk pære, den springer måske hurtigere end andre, men lyset er fint og til ca 70kr er de til at betale

• #7   23. aug 2010 Tak. Ja for det er jo for at få mere lys på vejen er lige glad med om det er lir lys bare jeg selv kan se og ikke blænder andre så de ikke kan.

• #8   24. aug 2010 Så skal du ikke have xenon/HID det vil blænde, køb en god pære i stedet, knight breaker er som sagt en del bedre en en alm. pære, Phillipsen koster så vidt jeg husker godt over 200kr.
    Og hold dig langt væk fra de blå thansen pære, det får du bare mindre lys ud af.

Kommentér på:
Fzr hid kit

Annonce