{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Nye greb til Hornet 07..? {{forumTopicSubject}}

Hey all...

Jeg sendt mine ABM greb tilbage efter de gik fra røde til fesen lyserøds agtigt efter 2,5 måned, så mangler nogle nye da jeg ikke synes de originale er så gode at køre med... Jeg mangler at kunne justere mine greb, alt efter hvad for nogle handsker jeg har på...

Jeg har tidligere kørt med Pazzo og dem var jeg godt tilfredse med, vil også gerne have dem igen, men vil sku ikke betale så meget for dem bare fordi den danske importør har pylret over at de ikke sælger nogen når resten af EU sender til DK...

Er der nogle der har nogle gode alternativer...?
Krav:
De skal være på højde med Pazzo men hensyn til farve og holbarhed af farven, gider ikke de hurtigt mister farven...
De skal være korte...
Prisen skal være fornuftig...

Jeg vil IKKE have Rizoma... Jeg gentager: IKKE Rizoma... smiley

/ Bülow...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye greb til Hornet 07..?
  • #1   17. aug 2010 Jeg kører med Titax. Er godt tilfreds med dem, men de er kun lidt billigere end Pazzo.

• #2   17. aug 2010 Ja efter hvad jeg har læst mig til, så sender de ikke til DK længere... Man kan købe dem ved pazzo i DE men de koster 220 euro, hvor imod de kun koster 155 euro i GB...

/ Bülow...

• #3   17. aug 2010 Prøv at læs denne her tråd og dan dit egen billede af hvorfor de ikke må sende ud af GB længere...
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=142351

/ Bülow...

• #4   17. aug 2010 Køb du bare de Pazzo kopier på ebay.
    Jeg har haft pazzo før og har nu de kopier, og jeg kan ikke se/mærke forskel på kopien eller org pazzo pånær prisen.

• #5   17. aug 2010 C-4:
    Har du ikke et close up billede af dine greb..? Hvor lang tid har du kørt med dem og står din bike inde eller ude når den ikke bliver brugt...??

Michael P:
    Jeg har lige sendt speedycom en mail for at høre hvad de tager for at sende til DK, så må jeg se hvad de siger... Men ja ellers er jeg på jagt efter et alternativ... Købte ABM fordi jeg blev garanteret de var på højde med Pazzo hvis ikke bedre, men det viste sig ikke at passe en meter... De pazzo jeg havde på før, kunne man ikke se var 2 år gamle og havde siddet på en bike der altid stod ude, på nær om vinteren...

/ Bülow...

• #6   17. aug 2010 Jeg har "desværre" lige solgt mine pazzo da de var til min tidligere SP1'er.
    Jeg har ikke lige et close up liggende, men du kan se dem cirka her (link fjernet)

Min cykel står godt nok i garage hver dag, men den bliver til gengæld også brugt hver dag i alt slags vejr, da jeg kun har mc kort, og de er ikke falmet i eloxeringen endnu flere måneder senere. og uanset om de så skulle falme på et tidspunkt, så kan du næsten få 3 sæt for prisen på et sæt pazzo.

• #7   17. aug 2010 C-4:
    Dit link virker ikke... Okay, jamen så står den jo også ude det meste af dagen... Jeg ved bare den røde er lidt sart, hvis den er dårlig i eloxeringen, men der er jo ikke andet for end prøve at købe nogle...

Jeg vil hellere købe noget kvali end købe 2-3 sæt af dårlig kvali til de samme penge...

Men kom gerne med andre input hvis i har gode eller dårlige erfaringer med nogle greb...

/ Bülow...

Kommentér på:
Nye greb til Hornet 07..?

Annonce