478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Xenon til zx636r fra 2005 Xenon til zx636r fra 2005

Nogen der har erfaring med dette?

- Sidder og kigger på noget xenon 8000K, men er lidt i vildrede over om hvad det mere skal hedde før det passer på cyklen?! (H4? osv)

Evt. nogen der har erfaring med strikse politifolk der ikke er fans af xenon på cyklen?

- Andreas Koch

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon til zx636r fra 2005
  • Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #2   16. aug 2010 Jeg har haft xenon på min cykel i et par år nu, og er ikke blevet stoppet selvom jeg har mødt politiet flere gange. Men selvfølgelig er der nogle der nok skal stoppe en pga det.
    Jeg køre dog kun med 6000 K og synes heller ikke du skal vælge, at købe over det, for det er for meget og så er chancen større for at du bliver stoppet pga det. Synes heller ikke det ser godt ud.

Hvilken side overvejer du at købe fra??

• #3   16. aug 2010 Jeg følger lige lidt med her.

• #4   16. aug 2010 Jeg har kigget inde på Everlight.dk, men jeg tror sgu jeg ender med at bestille 8000K. Så må jeg jo tage straffen hvis politiet hæver pegefingeren..

(link fjernet)

• #5   16. aug 2010 Jeg føler mig helt blank. Nu sidder jeg på dette link og vil til at bestille: (link fjernet)

- MEN, jeg har jo nærlys i højre side og fjernlys i venstre side. Er det begge H7?

I sidste ende er mit spørgsmål om jeg så skal bestille 2 sæt H7 8000K ? Eller om der skal være forskel?

Andreas

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #7   16. aug 2010 Hvis begge to er H7, så skal du bare have to sæt af dem du har fundet.
    (men overvej en ekstra gang og du virkelig vil have 8000 K)

• #8   16. aug 2010 http://www.hifi-city.dk/shop/xenonkit-h7-8000k-5349p.html

Her er et sæt til to lygter.

Vester

• #9   16. aug 2010 Sidste spørgsmål. Hvor placerer jeg evt. kondensatorerne på motorcyklen, så jeg ikke splitter det hele af..?!

• #10   16. aug 2010 Da jeg monterede på min gsx-r monterede jeg grejet under sædet ved batteriet og forlængede så bare ledningen til pæren.

Skal også have købt et sæt til min nye knallert da jeg har solgt GSX-R

Vester

Kommentér på:
Xenon til zx636r fra 2005

Annonce