973 visninger
|
Oprettet:
Isættelse af plasma-speedometer {{forumTopicSubject}}
Hey.
Jeg er ny her på forum. Jeg har lige købt et plasma-speedometer til min Hayabusa via e-bay i tyskland. Er der nogle kloge hoveder her inde, der har erfaring med udskiftning af dette, som kan forklare mig, hvordan det gribes an - er det svært? Hvor meget skal skilles ad? Findes der vejledninger til det nogetsteds?
På forhånd tak
\Mads
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.699
Søøøøg og du skal finde...
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.699
jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Og tak
Nu har jeg fået mit plasma-speedometer med nogle ledninger til....ønsker simpelthen hjælp til, hvordan jeg får det installeret.....har kigget på nettet og intet fundet og været inde på producentens hjemmeside og intet fundet, så jeg håber at nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig med et link - og jeg har søgt, men intet fundet :-((
Please.....jeg har ikke håndværkersnilde, men vil meget gerne lære
MVH
Mads
jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Nu har jeg søgt og i to dage efter en vejledning til hvordan jeg skifter speedometer-skiver på min hayabusa, og jeg kan simpelthen ikke finde noget - der er heller ikke nogen vejledning med i æsken, så please....er der ikke nogle af jer herinde, der kan give mig et link eller har lyst til at øse ud af jeres erfaringer med at skifte dem?
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 121
Her er også et link til en opskrift på det
http://tachoscheiben.newtacho.de/information.php?pages_id=5?SESS=c686cbbbd1d14e8f08ec72d379db3b56
Held og lykke og hver forsigtig med det(:!
Håber det hjalp lidt ellers skriver du bare
Isættelse af plasma-speedometer