{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdateret billeder af hornet.
  • #1   8. jun 2010 Flotte billeder af en ellers flot Honda held og løkke med den og fortsat go sommer
    Du fik lige en høj kastet efter dig i farten

• #2   8. jun 2010 Den er lækker

• #3   8. jun 2010 Farven er rigtigt flot. Jeg synes, det er uigennemført, at du har rimstripe på baghjulet, men ikke forhjulet. Dem lille potte synes jeg er lidt kikset, men jeg har på fornemmelsen, at det er en af de ting, jeg godt kunne vænne mig til. Men hvad sker der for den dobbelte bagende? Det ser lidt sjovt ud med den kæmpe nummerpladeholder og så sædet med metalliske håndtag lige ovenover.

Nu lyder det som om jeg slet ikke kan lide den, men bortset fra de ting synes jeg faktisk, den er rigtigt flot, og jeg kunne godt have fundet på at købe en magen til i stedet for min SV'er. smiley

• #4   8. jun 2010 Lækker cykel.....men hvad laver den der Hornet på en del af billederne ??

;O)

• #5   8. jun 2010 Takker for de fine ord...

Snetyven: Jeg har kun rimstripe på baghjulet, da der er nok rødt ved forhjulet i forvejen... Det med bagenden kan jeg kun give dig ret i, men man vender sig til det, overvejer dog at fjerne passager håndtagene...

James B: Ja det er en fin bandit, min fotograf har... smiley

Kommentér på:
Opdateret billeder af hornet.

Annonce